Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امروز چهارمین سالروز شهادت "محسن خزائی" نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم در سوریه است که ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۵ حین تهیه گزارش از جبهه نبرد حق علیه باطل توسط تروریست‌های داعش به شهادت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، امروز چهارمین سالروز شهادت "محسن خزائی" نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم در سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خزائی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما 22 آبان‌ماه 1395 در شرایطی که گروه خبری صدا و سیما به همراه سایر رسانه‌ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه "منیان" در غرب شهر حلب سوریه حضور داشت در پی اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره تروریست‌های داعش به ناحیه سر  به شهادت رسید.

شهید محسن خزائی پس از موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان در سال 87 به عنوان مدیر خبر صدا و سیمای استان گیلان معرفی شد و پس از فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای خبر عشق دفاع از حرم او را به سوریه کشاند. او در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود در بین رزمندگان مقاومت مداحی اهل بیت(ع) می‌کرد.

نامگذاری یکی از خیابان‌های زاهدان به نام شهید "محسن خزائی"خبرنگاری برای دفاع از خبرنگار دشت کربلا/ شهید محسن خزائی به آرزوی دیرینه‌اش رسید + تصاویرتندیس نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم "محسن خزائی" رونمایی شد + تصاویر

اگرچه محل تولد شهید محسن خزائی به‌واسطه شغل پدر که فردی نظامی بود در شناسنامه استان اصفهان درج شده، ولی وی از دیار قهرمانان لشکر 41 ثارالله از جمله سردار شهید "حاج قاسم میرحسینی" است. اوج کار این شهید  زمانی بود که جریان تکفیری گروهک تروریستی "جندالشیطان" در جنوب‌شرق کشور فعال شد، که در این جریان او یک بار از کمین این گروهک تکفیری در حادثه تروریستی "تاسوکی" نجات یافت. شهید خزائی که به‌سبب جنایت‌های گروهک تروریستی "جندالشیطان" در سیستان و بلوچستان به درجه جانبازی رسیده بود، همواره تلاش کرد با جهل و افراطی‌گری مبارزه کند؛ طوری که اوج فعالیت کاری‌اش در زمان تحرکات شیطانی این گروهک تروریستی بود.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان خبرنگار شهید مدافع حرم محسن خزائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی در مسجدی در هرات را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت شد و آمادگی خود را برای تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

خبرگزاری صدای افغان (آوا) نوشت: در پی حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.
 
در پی حمله مسلحانه دوشنبه شب به مسجد امام زمان (عج) شهرک گذره هرات حداقل ۷ نفر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند