Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۳ میلیارد ریال به رشته شمشیربازی استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای احیای شمشیربازی استان اختصاص یافته است.

او افزود: اداره کل ورزش و جوانان طبق قانون در موعد مقرر کار ثبت نام از نامزد‌ها را انجام داد و اگر فردی نتوانسته در بازه زمانی تعیین شده، ثبت نام کند مقصر ما نستیم و از چند ماه گذشته منتظر رئیس فدراسیون در اهواز بودیم تا این مجمع را برگزار کنیم، ولی به دلایلی نتوانست در این مجمع حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بیان داشت: یک جوان شایسته، پرتلاش و پیگیر هدایت شمشیربازی استان را برعهده گرفته است که امیدواریم شاهد خبر‌های خوشی در رشته شمشیربازی باشیم البته گرفتن رای اعتماد اعضای مجمع مسئولیت وی را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: رئیس هیئت جدید باید با یک برنامه ریزی اصولی و با استفاده از نقطه نظرات پیشکسوتان به زیرساخت‌های موجود در این رشته توجه لازم را داشته باشد. همچنین یک سری تجهیزات به زودی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به هیات واگذار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: شمشیربازی خوزستان ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید از آن به صورت بهینه استفاده شود همچنین استفاده از مربیان استعدادیاب در مدارس و تفاهم نامه با آموزش و پرورش مد نظر قرار گیرد و یکی از مشکلات مهم ما در خوزستان نبود مربی در شهرستان‌ها است و از فدراسیون درخواست داریم که دوره‌های مربیگری را در خوزستان برگزار کند.

حیدری گفت: شمشیربازی استان می‌تواند با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها به توسعه بیشتر این رشته کمک کند و از فدراسیون انتظار داریم تجهیزات مناسب این رشته را در اختیار استان قرار دهد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیئت ورزشی شمشیربازی استان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران