Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت از توقیف 7 دستگاه کمپرسی و تراکتور حامل شن و ماسه غیرمجاز خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حمزه عشوری  با اعلام این خبر گفت : مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت در گشت و کنترل های شبانه روزی  و پایش رودخانه های شهرستان  به جهت جلوگیری از تخریب و برداشتهای غیر مجاز ،  7 نفر از متخلفین برداشتهای غیر مجاز شن و ماسه را در منطقه بازقلعه و کنسستان بخش سنگر دستگیر و ادوات و ماشین آلاتشان شامل  کامیون کمپرسی ها  و تراکتور  توقیف  و عملیات برداشت شن و ماسه متوقف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشوری  افزود : سودجویان غیر مجاز شن و ماسه که مبادرت به برداشت غیرقانونی شن و ماسه کرده بودند  ،جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تراکتور توقیف رشت کمپرسی شن و ماسه غیر مجاز شن و ماسه غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  باقر مهرعلیلو گفت: در این پایش وضعیت زیست محیطی واحدها از جمله نحوه مدیریت پساب تولیدی واحد، استفاده از سیستم آبپاش در فرایند تولید، میزان فضای سبز و  میزان ذرات محیطی واحدها مورد بازدید و بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: ۷ واحد شن  و ماسه در شهرستان چایپاره فعال هستند و بر اساس ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده ، در صورت عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی مشمول یک درصد عوارض سبز می شوند.
 

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»