Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محسن رضایی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه اولین دوره تربیت مدیریت راهبردی انقلابی، یکی از نیازهای امروز جامعه را ارتقای مدیریت عنوان کرد و گفت: علت آن است که جایگاه ایران روز به روز عظیم‌تر و بزرگ‌تر شده و می‌شود بنابراین نیاز به اداره بهتر هم دارد.
وی با تاکید بر اینکه ایران ۱۰ سال قبل در یمن، سوریه و عراق تعهدی نداشته اما امروز چنین تعهدی برای ما ایجاد شده است گفت: از سوی دیگر ایران ۱۰ سال دیگر ضمن نقش آفرینی پررنگ‌تر در اقتصاد منطقه‌ای و رسیدگی به مردم به پیشرفت‌های مادی و معنوی بزرگ‌تر دست خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقش آمریکا در منطقه کمرنگ می‌شود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر پرهیز از شعارزدگی مدیران گفت: مدیران وعده‌های غیر واقعی ندهند و با فکر، برنامه، خلاقیت، صداقت و اخلاص بیشتری کشورمان را اداره کنند.
وی با اشاره به کم رنگ شدن نقش آمریکایی‌ها در منطقه طی ده سال آینده و پررنگ شدن نقش ایران گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند در آینده با کم رنگ شدن نقش آمریکا در منطقه با خلأ امنیتی مواجه می‌شود به همین دلیل به دنبال ایجاد رابطه با کشورهای منطقه همچون امارات و بحرین است.
رضایی ضمن تاکید بر گره خوردن امنیت و اقتصاد ایران با امنیت منطقه گفت: اگر ایران در بیرون مرزها حضور نداشته باشد در داخل کشور با مشکل روبرو خواهد شد.
نظام در آینده نیازمند مدیران قوی است
وی تاکید کرد: به همین دلیل مسئولیت ما روز به روز سنگین‌تر می‌شود و پس برای اداره کشور باید مدیریت قوی‌تر از گذشته به کار گرفته شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برگزاری دوره مدیریت راهبردی انقلابی در قم گفت: در این نوع دوره‌ها باید به دو مسئله حفظ تجربه مدیران گذشته با انتقال به نسل‌های بعدی و استفاده از نظریات مدیریتی اساتید دانشگاهی توجه جدی کرد.
وی افزود حفظ تجربه مدیران گذشته باعث می‌شود تا هر کس به دولت و مجلس می‌آید از صفر شروع نکند مجدداً برای و مجدداً برای کشور هزینه‌ای ایجاد نشود.
مدیریت جهادی راهکار حل مشکلات
رضایی ضمن تاکید بر اینکه در تجربه مدیران گذشته باید به مدیریت جهادی بهای بیشتری داد، گفت: هرچند نظرات مدیریتی در منابع علمی و دانشگاهی مفید است. می‌تواند توان مدیریتی را تقویت کند اما به هیچ وجه با مدیریت جهادی قابل مقایسه نیست.
وی با تاکید به اینکه مدیریت درست و یا حتی اشتباه قابل درس گرفتن برای مدیران جدید است، گفت: هیچکدام از این موارد به اندازه تجربه مدیریت‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس کارآمد و مؤثر نیست چراکه این نوع مدیریت معجزه آفرید.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مدیریت رهبر معظم انقلاب را نمونه‌ای کارآمد از مدیریت انقلابی بیان کرد و افزود: هرچند عنایت الهی در این مدیریت نقش دارند اما باید تجارب مدیریتی امام و رهبری و دفاع مقدس در این دوره‌ها تدریس شود.
وی افزود: اگر مدیریت جهادی نبود انقلاب و دفاع مقدس به پیروزی نمی‌رسید.
محسن رضایی مدیریت را حلقه مفقوده در اقتصاد و فرهنگ کشور ارزیابی کرد و گفت: در این دوره‌ها باید بتوانید این حلقه‌های مفقوده را پیدا کنید و آموزش دهید.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محسن رضایی خلع امنیتی اسرائیل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد

آفتاب‌‌نیوز :

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که بنا به دعوت رئیس سازمان انرژی اتمی و به منظور شرکت در سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای به ایران سفر کرده است، عصر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار خطاب به گروسی گفت: سفر شما به ایران در زمانی درست بویژه با توجه به شرایط پیچیده و حساس منطقه انجام شده است.

وزیر امور خارجه بر اهمیت جایگاه و نقش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد و افزود: اتخاذ مواضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای جنابعالی به عنوان مدیرکل آژانس علاوه بر کمک موثر در همکاری‌های ایران و آژانس، در بازگشت امنیت و ثبات پایدار در منطقه نیز تاثیرگذارست.

امیرعبداللهیان ضمن تشریح ابعاد عملیات مقتدرانه نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تاکید کرد: به دلیل بی عملی شورای امنیت سازمان ملل، گزینه‌ای جز دفاع مشروع براساس حقوق بین‌الملل در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم متجاوز باقی نماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی برخی تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر به کارگیری بمب اتمی را تهدیدی آشکار برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی خواند و وظیفه بسیار مهم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال اینگونه اظهارات خطرناک توسط مقامات رژیمی دارای زرادخانه تسلیحات اتمی را مورد تاکید ویژه قرار داد.

* امیدوارم توافقات خوبی در راستای تقویت همکاری طرفین انجام شود

وزیر امور خارجه با اشاره به سوابق بدعهدی آمریکا در توافقات گذشته در مورد برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، تأکید کرد: نباید همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار داشته باشد. 

وی افزود: این همکاری می‌بایست در مسیر درست خود ادامه یابد و در عین حال باید احساس کنیم که در قبال این همکاری، گشایش ایجاد می‌شود. 

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفرش به تهران و حضورش در کنفرانس هسته‌ای اصفهان، نقش و موضع ایران در برقراری ثبات و امنیت پایدار در منطقه را حائز اهمیت خواند و رویکرد ایران در به رسمیت شناختن و تقویت همکاری اطمینان بخش با آژانس را در همین راستا ارزیابی کرد. 

گروسی تاکید کرد: تقویت روند همکاری بین ایران و آژانس موجب ناکامی طرف‌هایی خواهد شد که با هر توجیه و بهانه‌ای به دنبال تشدید درگیری، تنش و تقابل در منطقه هستند. 

وی با اشاره به سفر موفقیت آمیز قبلی خود به تهران و حصول توافق با ایران، ابراز امیدواری کرد در این سفر نیز توافقات خوبی در راستای تقویت همکاری طرفین صورت پذیرد و در این راستا بر اهمیت مشورت و رایزنی بین ایران و آژانس برای دستیابی به تفاهم به منظور حل و فصل موضوعات تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟