Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:06:09 GMT

هفته پایانی کورس پاییزه سوارکاری آق‌قلا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۱۳۵۸

هفته پایانی کورس پاییزه سوارکاری آق‌قلا برگزار شد

هفته دهم این رقابت‌ها بدون حضور تماشاگر در مجموعه اسب دوانی آق قلا برگزار شد و در پایان مبلغ  یک میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران برتر اهدا شد.

در کورس اول که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد، طاهر گوگ نژاد با اسب یلکین‌امید به قهرمانی دست یافت.

دورهای دوم تا ششم در مسافت هزار متر برگزار شد که در کورس دوم نادر صالح‌پور با اسب هانیل زودتر از سایرین به خط پایان رسید و در سومین دور مسابقات نیما اونق با اسب پیکو هاس قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور چهارم ستار مهرانی با اسب شمیم نایس به مقام نخست دست یافت و قهرمانی دور پنجم وششم این مسابقات به ترتیب با اسب های ولوت و جالیسکو به نورمحمد بهادر رسید.

با وجود ثبت نام ۶۶ راس اسب برای مسابقات، هشت اسب از سوی دامپزشک میدان به‌دلایل مختلف پزشکی کنار گذاشته شدند.

مسابقات اسب‌دوانی استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن علاقمندان زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری می‌کشاند؛ هرچند امسال کرونا این فرصت را از آنان گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سوارکاری آق قلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سوارکاری آق قلا ویروس کرونا سوارکاری آق قلا اخبار کنکور برگزار شد آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات