Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج طلاب استان مرکزی با بیان اینکه قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در استان مرکزی فعال شد گفت: فعالیت‌های مقابله با کرونا به شکل مسجدمحوری و محله‌محوری انجام می‌گیرد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از اراک، با اشاره به آغاز رزمایش گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن شلوغ توسط بسیج طلاب استان مرکزی اظهار داشت: در راستای موج سوم شیوع بیماری کرونا و باتوجه به درگیری با بیماری آنفولانزا در فصل سرد سال و افزایش آمار مبتلایان به کرونا قرارگاه جهادی شهید سلیمانی متشکل از بسیج طلاب استان، هلال احمر، تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تشکیل شد که در زمینه فعالیت‌های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای هماهنگی‌های بیشتر اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این قرارگاه در چند محور فعالیت می‌کند که می‌توان به جذب و فراخوان طلاب جهادی در راستای کمک به کادر درمان و اعزام آنها به بیمارستان امیرالمومنین(ع)، ضدعفونی اماکن پرتردد و معابر و مکان‌هایی که توسط شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده، اشاره کرد.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی ادامه داد: این مرحله از رزمایش در مناطقی که مردم بیشترین درگیری و آمار مبتلا به این بیماری داشتند با گندزدایی و ضدعفونی این اماکن برگزار می‌شود و این اقدام بامحوریت مسجدمحوری و محله‌محوری با همکاری امام جماعت محله و هیات امنای مسجد انجام می‌شود.

نخستین پایگاه بسیج طلاب اهل سنت قشم افتتاح شداعلام آمادگی بسیج طلاب تهران برای همکاری با بهشت زهرا در شرایط کرونایی34 گروه جهادی بسیج طلاب در استان مرکزی ثبت شده است

رجبی تصریح کرد: علاوه‌بر گندزدایی و ضدعفونی محله‌ها شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی، ارتباط با خانواده‌های مبتلا به کرونا و روحیه‌دهی به آنها و تامین نیازهای آنها به سبب عدم خروج آنها از خانه برای آنها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات گندزدایی محیط در ابتدا با هماهنگی امام جماعت مسجد حاج ابوالحسن از این محله آغاز شد و شهرک حافظیه، الهیه، هجرت و داوران نیز به عنوان مناطق آلوده معرفی شدند که هدف بعدی بسیج طلاب برای گندزدایی و ضدعفونی هستند و این طرح تا سالگرد شهادت شهید سلیمانی ادامه دارد‌.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت گردان تبلیغی شهید اکبرزاده بسیج طلاب حدود 85 طلاب بسیجی در این طرح همکاری می‌کنند و بر اساس سازماندهی‌های انجام شده در هر مرحله ضدعفونی حداقل 15 طلاب به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند و علاوه‌بر بسیج طلاب، هیئات مذهبی و هلال احمر هم در این قرارگاه با هماهنگی‌های انجام شده همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/713/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج طلاب استان مرکزی گندزدایی و ضدعفونی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  در گرامیداشت روز کاروکارگر، نمایندگان جامعه کارگری وکارفرمایی با نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این دیدار ایت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت حمایت از کار وتولید برای دستیابی به شکوفایی اقتصادی گفت: لازم است تا درخواست‌های اصلی این جامعه از مسئولان اولویت بندی وپیگیری شود.

همچنین در مراسم تجلیل از کارکران نمونه که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی برگزار شد حسینی معاون وزیر تعاون کار و‌رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری ۱۲ درصدی استان در سال جاری به ۱۱ درصد خواهد رسید و فنی حرفه‌ ای موظف به تربیت تکنسین‌های لازم در تمامی زمینه‌ها است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم گفت در مجموع با احتساب خانواده‌های کارگران بک سوم جمعیت استان کارگر است.

سلامی همچنین گفت صیانت از نیروی کار وظیفه اصلی ما است و هم کارگر و هم‌خانواده شان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیر کل تعاون کار و رفاه احتماعی همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن کارگری در وزارتخانه مطبوعش گفت: این قرارگاه پیگیر مشکل مسکن کارگری با تسهیلات دولتی و‌کارفرمایان است تا مشکل مسکن کارکران حل شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری