Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:46:43 GMT

اجرای ۱۵۵ برنامه متنوع به مناسبت هفته کتاب در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۳۵۰۰

اجرای ۱۵۵ برنامه متنوع به مناسبت هفته کتاب در ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از اجرای ۱۵۵ برنامه متنوع به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: امسال بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می ‌شود.

سیدمهدی آخشیک در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، برنامه ‌های امسال هفته کتاب و کتابخوانی با محدودیت و عمدتاً در فضای مجازی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اهم این برنامه ها شامل نشست‌های کتاب‌خوان، رونمایی از کتاب، نقد کتاب، معرفی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، کارگاه آموزشی، نمایشگاه  کتاب و سایر اقدامات خلاقانه است همچنین فعالیت های مجازی بخش کودک شامل قصه گویی، کاردستی، نقاشی و شعرخوانی است.

آخشیک خاطرنشان کرد: این برنامه ها در کتابخانه های دانشجو، علامه مجلسی، شهید بهشتی، قهرمان پاکبین آورزمان، کتابخانه عمومی ولایت، شهید ترکاشوند، صاحب الزمان(عج)، کتابخانه علامه جعفری، کتابخانه گلستان کتاب، آیت الله میرشاهولد، کتابخانه برادران شهید مومنی، پروفسور راستان، علامه امینی، شهید حسین آزموده، ایت الله مصطفوی، آیت الله سید رضا فاضلیان، امام سجاد(ع)، توحید، کریم خان زند و شهدای گمنام اجرا می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسابقه شهرستانی آنلاین از کتاب «حرمان هور» مجموعه دستنوشته های شهید احمدرضا احدی، از جمله برنامه های شاخص ما به شمار می رود، ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این رقابت فرهنگی از ۲۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه به آدرس سایت Manvaketab.digisurvey.net مراجعه کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از آغاز به کار تولید پادکست های اینترنتی تحت عنوان «رادیو نامک» از هفته کتاب با تولید یک پادکست در هر ماه و افتتاح پیشخوان کتاب روستای مهدویه خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول این هفته از کتاب «تاریخ زورخانه و کشتی پهلوانی ملایر» اثر مسعود چوبین و از کتاب «شهید الکرخ» اثر لیلا گودرزیان فر، به کوشش و مصاحبه محمد روستایی رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند روز ۲۴ آبان ماه برای عضویت رایگان به کتابخانه های عمومی ملایر در سطح شهر و روستا مراجعه کنند، یادآور شد: در حال حاضر ۲۲ کتابخانه عمومی در سطح این شهرستان فعالیت دارند، از این تعداد ۱۰ کتابخانه روستایی و ۱۲ کتابخانه شهری هستند همچنین بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی ملایر وجود دارد و حدود ۱۲ هزار نفر عضو این کتابخانه ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها هفته کتاب کتابخانه کتابخانه های عمومی هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است، گفت: دستگاه قضایی از آمران به معروف و نیرو‌های فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت می‌کند.
مهدی بخشی افزود: ۹۹ درصد افراد به توصیه‌های آمران به معروف و نیرو‌های فراجا تمکین می‌کنند و از زمان اجرای طرح نور در استان کرمان یک پرونده هم تشکیل نشده است.
مدعی العموم استان کرمان تصریح کرد: سیستم قضایی استان کرمان شناسایی صفحات اینستاگرامی هنجارشکن را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین دادستانی با افرادی که به درقبال دریافت پول اقدام به تبلیغ بی حجابی و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد قانونی قاطع خواهد کرد.

بخشی بیان داشت: لازم است آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌های متولی به منظور فرهنگ سازی حجاب همت کنند و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بیشتری را برای رفع این معظل درنظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم