Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 232 هزار تومان، قیمت دلار 27 هزار و 200 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 12 میلیون  و 600 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 7 میلیون و 250 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 800 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 232 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 625 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 340 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 27 هزار و 200 تومان، یورو 32 هزار و 300 تومان و درهم امارات 7 هزار و 520 تومان اعلام شده است.

پربیننده ترین قیمت دلار کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا/ حباب سکه به ۹۰۰هزار تومان رسید دلار ۲۵هزار تومانی در صرافی ملی! افت هفتگی سکه و دلار ادامه یافت سکه و دلار نزولی شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اونس طلا قیمت سکه سکه طلا قیمت طلا سکه طرح قدیم قیمت جهانی طلا بازار طلا طلا و ارز سکه طلا خرید طلا پیش بینی قیمت طلا بازار سکه سکه طرح جدید خرید سکه نیم سکه ربع سکه قیمت لحظه ای سکه سکه امامی گرم طلا افزایش قیمت سکه قیمت لحظه ای طلا سکه یک گرمی سکه تمام آخرین قیمت سکه آخرین قیمت طلا پیش بینی قیمت سکه کاهش قیمت سکه قیمت گرم طلا طلای 18 عیار طلا و سکه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار

به گزارش «تابناک»، سید حمید حسینی، دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در گفت وگو با مهر گفت: زمانی که شوک یا تنش سیاسی در کشور رخ می‌دهد مردم نه از روی نیاز بلکه به علت نگرانی از افزایش قیمت دلار در آینده اقدام به خرید ارز می‌کنند، درگیری‌های سیاسی ایران و منطقه خاورمیانه باعث افزایش موقتی نرخ دلار شد؛ البته این موضوع به ایران محدود نمی‌شود بلکه درگیری سیاسی در هر کشوری باعث ایجاد التهاب در بازارهای مالی آن کشور می‌شود.

وی افزود: رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی به عملکرد بانک مرکزی ارتباط چندانی ندارد؛ چون این بانک بیشتر بر رفع نیازهای قانونی از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران تمرکز دارد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این موضوع که افزایش نرخ دلار صرفاً سیاسی است و به عملکرد اقتصادی دولت و بانک مرکزی مرتبط نیست، اظهار داشت: از گذشته تاکنون بازارسازی و فضاسازی وجود داشته به طوری که عده‌ای با سواستفاده از شرایط ایجاد شده اقدام به نرخ سازی می‌کنند و با دامن زدن به التهابات منافع بسیاری به دست می‌آورند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که برای آینده دلار چه چشم‌اندازی را تصور می‌کنید، بیان کرد: در کنار مسائل سیاسی ایجاد شده، درآمدهای ارزی نیز نقش مهمی در کنترل نرخ ارز دارند؛ چون در سال گذشته نیز وضعیت درآمدهای ارزی دولت خوب بود؛ درواقع بازار ارز سال ۱۴۰۲ را نسبتاً با ثبات طی کرده و اگر دولت امسال نیز بتواند درآمدهای ارزی پایدار نسبتاً خوبی داشته باشد احتمال دارد نوسانات نرخ ارز به حداقل برسد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در پایان تاکید کرد: بانک مرکزی نیاز واردکنندگان را با نرخ نیما پاسخ می‌دهد؛ بنابراین به طور طبیعی نباید افزایش نرخ در بازار غیررسمی اثری بر قیمت‌ها داشته باشد و از بُعد دیگر دولت کالابرگ الکترونیک را راه اندازی کرده تا یارانه به مصرف کننده نهایی برسد و نوسانات نرخ دلار روی قیمت کالاهای اساسی اثری نگذارد.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟