Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بعد از چاپ کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» که به عنوان اولین کتاب بعد از شهادت سردار سلیمانی (در اربعین ایشان) رونمایی و در کمتر از یک سال به چاپ شانزدهم رسیده است، محمد حسینخانی این بار در کتابی با نام «از قنات‌ملک تا بهشت» سعی دارد تا زندگینامه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با گرایش کودکی و زادگاه ایشان، به حوزه نشر انقلاب اسلامی عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده که از همکاران و همشهریان سردار در شهرستان رابر بوده، اظهار می‌دارد: اگرچه تفاوت سنی‌ام با شهید سلیمانی در حدود پانزده سال است، اما با آداب، فرهنگ، رسوم، بازی‌های محلی، کودکی و ... محیط زندگی کودکی و نوجوانی سردار آشنایی کافی دارم و این موضوع نوشتن مطالب در این خصوص را برایم سهل‌تر می‌کند.

حسینخانی می‌افزاید: مدت‌ها قبل از شهادت سردار در خصوص نوشتن کتب شهدای کرمان با وی در ارتباط بوده و در آن مقطع کتاب «کودکی یک قهرمان» را قلم می‌زدهم که با شهادت سردار موضوع کتاب را به زندگینامه این شهید بین‌المللی تعمیم و ماحصلش کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» شده است که در چاپ شانزدهم است.

کتاب از قنات‌ملک تا بهشت علاوه بر کودکی و زادگاه سردار شهید سلیمانی به سایر مراحل زندگی ایشان اشاراتی دارد.

این کتاب نهمین اثر این نویسنده کرمانی بوده و مابقی آثار وی بارها تجدید چاپ رسیده و مجموعا تاکنون ۵۰ هزار جلد از وی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: نویسنده کتاب حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»