Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز محبوبی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه دو واحد صنعتی در استان محلول ضدعفونی‌کننده تولید می‌کنند، اظهار داشت: روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل خالص برای تولید محلول به این واحدهای تولیدی اختصاص می‌یابد.

وی مبارزه با شیوع کرونا را مهم‌ترین هدف در این راستا برشمرد و افزود: محلول‌های ضدعفونی از ترکیب ۷۰ درصد الکل و بقیه مواد افزودنی تهیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر الکل خالص برای تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این واحدها اختصاص‌یافته است، خاطرنشان کرد: بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی که نیازمند حجم زیادی از محلول ضدعفونی‌کننده هستند می‌توانند با گرفتن حواله، از این واحدهای صنعتی محلول ضدعفونی‌کننده دریافت کنند.

محبوبی با اشاره به تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در استان سمنان بیان کرد: ۹ واحد صنعتی در استان برای تولید ماسک فعال هستند و هیچ‌گونه کمبودی در توزیع اقلام بهداشتی وجود ندارد.

کد خبر 5070954

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک ضدعفونی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بارش باران آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی هفته کتاب شهرستان کرج محلول ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است