Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون ۱۲۸ خانه ورزش روستایی در استان راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: ۲۲ خانه ورزش روستایی دیگر در استان سمنان تجهیز می‌شود.


او با بیان اینکه وسایلی از قبیل پینگ‌پنگ، دارت، شطرنج، طناب، توپ، فوتبال دستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این خانه‌های ورزش روستایی وجود دارند، افزود: هدف از راه‌اندازی آن‌ها دسترسی جوانان به امکانات ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین آن‌ها است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه تعداد خانه ورزش روستایی به ۱۵۰ مورد تا پایان سال خواهد رسید، ابراز داشت: این ظرفیت وجود خانه ورزش روستایی می‌تواند به ترویج فرهنگ ورزش در مناطق روستایی استان سمنان بسیار کمک کند.

مرادی بابیان اینکه روند ساخت و تجهیز خانه ورزش روستایی در دستور کار است، در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون سرانه اماکن ورزشی در روستا‌ها ۴۲ مترمربع برای استان سمنان است که خانه ورزش روستایی می‌تواند در ارتقا و توسعه آن نقش‌آفرین باشد و ضمن آن جوانان را نیز از آسیب‌های اجتماعی برحذر کند.

او بابیان اینکه دهیاری‌ها با در اختیار گذاشتن این خانه‌ها و گشودن آن‌ها بر روی جوانان می‌توانند به توسعه ورزش روستایی کمک کنند، افزود: طی سال گذشته تعداد ۸۷۳ نفر مرد و ۲۸۷ نفر زن در روستا‌های سراسر استان سمنان تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه ورزش روستایی امکانات ورزشی خانه ورزش روستایی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز