Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: برای احیای ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی پروانه‌های بهره‌برداری جدید صادر می‌شود تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت واحدهای صنعتی موجود استان برای جهش تولید ملی بهره ببریم. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه نباید بگذاریم ظرفیت‌های موجود واحدهای تولیدی استان به خاطر نداشتن پروانه‌ بهره‌برداری بلااستفاده بماند اظهار داشت: برای احیای ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی پروانه‌های بهره‌برداری جدید صادر می‌شود تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت واحدهای صنعتی موجود استان برای جهش تولید ملی بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب کردیم که اگر در یک واحد یا کارگاه تولیدی ظرفیت خالی وجود دارد و می‌توانیم به آن پروانه دیگری برای تولید محصول جدیدی بدهیم، باید سازمان صنعت، معدن و تجارت باید با رعایت مقررات این کار را انجام دهد؛ چرا که باید در شرایط موجود اقتصادی از همه ظرفیت‌های صنایع استفاده کنیم.

جمالی‌پور با ذکر اینکه در این زمینه کمیته‌ای ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع استان قزوین شکل گرفته است، گفت: وظیفه این کمیته که متشکل از معاونت اقتصادی استانداری و سازمان صمت است، بررسی ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی استان قزوین است و چنانچه این کمیته تایید کند که ظرفیت خالی یک واحد تولیدی برای تولید محصولی مرتبط به کار گرفته شود، سازمان صمت باید پروانه بهره‌برداری را به تولیدکننده بدهد.

استاندار قزوین: خیانت به تولید خیانت به کشور استاستاندار قزوین: مشکل اساسی تولید در کشور قوانین مزاحم استاستاندار قزوین: جهش تولید سبب ارتقای امنیت در کشور می‌شود

استاندار قزوین افزود: البته این پروانه بهره‌برداری و تولید محصول جدید باید در راستای فعالیت قبلی واحدهای صنعتی مورد نظر باشد و مغایرت محیط زیستی هم نداشته باشد. یعنی تولید محصول تازه با رعایت پروتکل‌های زیست‌محیطی بلامانع است و همه مسئولان اقتصادی و صنعتی استان باید به تولیدکنندگانی که مایل به ایجاد ظرفیت‌های جدید در واحدهای صنعتی خود هستند، کمک کنند.

جمالی‌پور ادامه داد: هیچ دستگاهی حق ندارد برای صدور پروانه‌های بهره‌برداری جدید مانعی برای تولیدکنندگان استان قزوین ایجاد کند و همان‌طور هم که پیشتر گفتم، خط قرمز ما تولید است و از مسئولانی که با تولیدکنندگان برخورد بدی داشته باشند، گذشت نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مدیران اقتصادی استان خواسته‌ام که از همه توان و نیروی خود برای اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی راکد استان بهره بگیرند و اگر یک واحد تولیدی بدهی مالیاتی یا بیمه داشت، جلوی فعالیت آن واحد را نگیرند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی پروانه های بهره برداری جدید واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز پنجشنبه در جشن روز کارگر در واحد تولید کننده ترانس در زنجان افزود: درد کارگران را درد خود می‌دانیم و به‌خاطر همین موضوع دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری تأیید طبقه‌بندی مشاغل صادر کردم.

وی با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و در حقیقت کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم و متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به خاطر عدم تدبیر ادامه دار می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه ضمن قدردانی از زحمات کارگران در راستای تحقق جهش تولید در کشور گفت: برخی واحدهای تولیدی استان زنجان نیازمند نوسازی هستند تا بهره‌وری آن رشد پیدا کند.

مصطفی طاهری با تاکید بر اینکه باید به سمت افزایش صادرات حرکت کنیم، افزود: در همین کشورهای منطقه مشتریان خوبی برای محصولات واحدهای تولیدی استان زنجان وجود دارد که باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ارزآوری باید اولویت نخست واحدهای تولیدی بزرگ استان و کشور باشد، گفت: با ارزآوری است که وضعیت اقتصاد کشور ارتقا پیدا می‌کند و این ظرفیت را واحدهای تولیدی بزرگ استان زنجان از جمله ایران ترانسفو دارد.

کد خبر 6094456

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود