Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:39:00 GMT

پویش «نه به فروش اجباری» در پاکدشت راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۸۲۶۰

پویش «نه به فروش اجباری» در پاکدشت راه‌اندازی شد

«حجت فضلعلی» روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  با توجه به کمبود برخی اقلام خوراکی از جمله روغن جامد در برخی از مناطق پاکدشت، برخی از فروشندگان سودجو اقدام به فروش اجباری برخی از کالاهای خود به مردم کردند که به منظور مقابله با این تخلف، پویش «نه به فروش اجباری» در پاکدشت راه اندازی گردید.

وی گفت: حق انتخاب کالا یکی از مهمترین حقوق مصرف کنندگان است که همواره از سوی قانونگذار بر آن تاکید می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول شهرستان پاکدشت تاکید کرد: هرگونه فروش اجباری کالا که بر خلاف میل خریدار باشد، ممنوع بوده و با شدت و حساسیت ویژه با آن برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای مقابله با هر گونه تخلف، بر کلیه مراحل توزیع کالاهای ضروری از جمله روغن نظارت جدی داشته و فعالیت کلیه واحدهای خرده و عمده فروشی را به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا تخلفی نظیر فروش اجباری در سطح شهرستان رخ ندهد.

فضلعلی ضمن دعوت مردم به پیوستن به این پویش، از آنان خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله فروش اجباری، مراتب را با شماره ۱۲۴ به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.
 

برچسب‌ها روغن سرخ کردنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روغن سرخ کردنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین پاکدشت روغن سرخ کردنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین پاکدشت اخبار کنکور فروش اجباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علی‌رغم سابقه دیرینه صنعت تایر در ایران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالا در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر دچار مشکلات عدیده‌ای همچون کاهش تولید، کمبود تایر در برخی سایزها و گران‌فروشی هستند. اما علت اصلی نابسامانی‌های اخیر در بازار تایر چیست و مشکل از کجاست؟

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام ، سامانه های موازی جهت فروش اینترنتی تایر ماشین وجود دارد که سامانه تجارت ، خودرو پی و سایت‌های خود شرکت‌ها هستند . سامانه تجارت ثبت نام کردم و وقتی به عاملین فروش مراجعه میکنم می‌گویند که این سامانه نباید ثبت نام میکردی ، بالاخره تکلیف ملت روشن نیست ، خواهشا پیگیری کنید ، موازی کاری و کمبود در حوزه تایر پدرمون رو در آورد.

دیگر خبرها

  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد