Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:43:49 GMT

اجرای دو طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۹۳۲۲

اجرای دو طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌ الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در نشستی با بخشدار سامن، تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سامن با بررسی مشکلات این حوزه اظهار کرد: در شرایط کنونی مردم از  نظر معیشتی و اقتصادی با مشکل و سختی مواجه هستند و امیدبخشی به مردم به ویژه روستاییان در اولویت مهم برای دهیاران و شوراهای اسلامی و مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ارتباط دفتر نمایندگان  برای بررسی مسائل و مشکلات روستاها مستمر و جدی است، افزود:  انشعاب غیرمجاز در روستاها و استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و سبزی‌کاری عمده‌ترین مشکلات مطرح شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجوز لازم برای قرار گرفتن روستاها زیرپوشش آب و فاضلاب اخذ شده و طی چند سال آینده نباید هیچ روستای خودگردانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح «ابرار» و آسفالت راه روستایی ۱۰ روستا تا سال آینده در راستای اجرای این طرح، تاکید کرد: همه مدیران موظف هستند امکانات خود را برای رفع مشکلات موجود در روستاها را پای کار بیاورند.

آزادی‌خواه گفت: با اجرای دو طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در ملایر و ورود شرکت سرمایه‌گذاری شستا و اتکا برای اجرای طرح‌های بزرگ دامداری، دو حوزه کشت گلخانه‌ای و دامداری این شهرستان در آستانه تحولی عظیم است که با تلاش دسته‌جمعی باید این تحول را سرعت بخشید.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آب شرب ملایر شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد

آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه به صورت هفت زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ طرح در آن تعریف شده است.

سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

همچنین از بذر هیبرید تولیدی تعدادی از محصولات گلخانه‌ای شرکت دانش‌بنیان صبا کشت آرون رونمایی شد.

این محصولات گلخانه‌ای از یکنواختی مناسب از نظر رشد بوته، شکل، رنگ، اندازه و تداوم تولید محصول در مزرعه برخوردار است که نسبت به ارقام شاهد خارجی و محلی برتری مناسبی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است