Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@00:36:31 GMT

ادعای جالب در دیدار کاکا با پائولو مالدینی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۹۸۳۷

ادعای جالب در دیدار کاکا با پائولو مالدینی

ریکاردو کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل و میلان، به باشگاه سابق خود میلان سری زده و به همراه پسرش با پائولو مالدینی که این روز ها در پستی مدیریتی در باشگاه میلان مشغول به کار است، دیداری داشته است. میلان با فتح ۷ لیگ قهرمانان اروپا، پس از رئال مادرید پر افتخار ترین تیم این رقابت‌هاست اما مدت‌هاست که از آن دور بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاکا از سال ۲۰۰۲ به تیم ملی فوتبال برزیل دعوت می‌شد و یکی از ستارگان تیم ملی کشورش بود. او در سال ۲۰۱۶ از برزیل خداحافظی کرد. درخشان ترین دوران حرفه‌ای این بازیکن بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ و در میلان بود. پس از آن، کاکا راهی رئال مادرید شد و در آن تیم دچار افت شد. ژوزه مورینیو در رئال مادرید اعتقادی به کاکا نداشت و بازیکنانی مثل مسوت اوزیل و آنخل دی ماریا را به او ترجیح می‌داد.

کاکا که سابقه فتح توپ طلا را هم در کارنامه خود دارد در دیداری مجدد با باشگاه میلان و پائولو مالدینی، یاد گذشته کرد و با انتشار این تصویر نوشت:

“ما میلان هستیم”

گفتنی است که پائولو مالدینی اسطوره بی چون و چرای باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود. او چیزی حدود ۹۰۰ بازی برای باشگاه میلان انجام داده و افتخارات زیادی به همراه این تیم بدست آورده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پائولو مالدینی پائولو مالدینی تیم ملی فوتبال برزیل ریکاردو کاکا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی منچستریونایتد پائولو مالدینی باشگاه میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات جهان فوتبال اعلام کرد: سیمون کیائر مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد.

کیائر در ژانویه ۲۰۲۰ از آتالانتا به روسونری پیوست و تجربه قهرمانی با این تیم در سری آ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا