Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در گفت‌وگوی زنده در فضای مجازی «صفحه ورودی‌های ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی»، گفت: کلاسهای آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در صورت تعطیلی نیز برگزار می شود.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با تأکید بر لزوم یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: پیش از این نرم‌افزارهای مورد استفاده در دانشگاه آزاد اسلامی مشکلات زیادی داشت، بنابراین سامانه آموزشیار راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقامیری خاطرنشان کرد: ثبت‌نام و انتخاب واحد تمام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انجام و تعداد استاندارد ۱۷ جلسه کلاس به ازای هر واحد برای آنها برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص مشکل نودانشجویانی که پس از ثبت‌نام و انتخاب واحد، اطلاعات خود را در سامانه «دان» یا «وادانا» مشاهده نمی‌کنند، اظهار داشت: این موضوع براساس تلاش شبانه روزی مسئولان واحدها تا چند روز آینده حل خواهد شد.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به تشکیل کلاس نودانشجویان در برخی واحدها مانند تهران غرب و تهران مرکز، گفت: انتخاب واحد نودانشجویان در این ترم به صورت گروهی انجام می‌شود و دانشجویان نگران انتخاب واحد نباشند.

وی با توضیح جزییات صدور کد دانشجویی گفت: در این زمینه دانشجویان نباید نگران باشند، چرا که تمام کسانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، از نظر ما دانشجو بوده، هر چند کد دانشجویی برای آنها پس از ثبت نام صادر نشده باشد.

 آقامیری با اشاره به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان با وجود نقص مدرک، اظهار داشت: از همکاران دانشگاه درخواست شده ثبت‌نام هیچ پذیرفته‌شده‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل نقص مدرک با اختلال مواجه نشود، البته به جز گروهی از پذیرفته‌شدگان که نیاز به معافیت تحصیلی دارند و باید مدارک آنها دیده شده و احراز هویت شوند.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان تهران با تأکید بر اینکه تحویل مدارک فقط از طریق پست انجام می‌شود، گفت: فقط کسانی که به معافیت تحصیلی نیاز دارند، مجاز به مراجعه به واحد و تحویل حضوری مدارک هستند.

 آقامیری با اشاره به جزئیات ثبت مدارک در سامانه برای برخی پذیرفته‌شدگان گفت: در صورت تکمیل ثبت ‌نام، دانشجویان برای رفع اشکال در مدارک ارسال شده در آموزشیار تا پایان ترم فرصت دارند.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1080927 برچسب‌ها انتخاب واحد آموزش مجازی سید محمودرضا آقامیری دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب واحد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران پذیرفته شدگان رئیس دانشگاه انتخاب واحد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور