Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@01:48:04 GMT

طرز تهیه اسنک باقلا پنیری

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۰۲۱۶

طرز تهیه اسنک باقلا پنیری

مواد لازم باقلا سبز (تازه)   ۱ لیوان نان تست    ۸ عدد پیازچه   ۱۰ عدد پنیر موزارلا (موتزارلا) (رنده شده)   ۲۰۰ گرم ترخون   ۱ قاشق غذا خوری ریحان (خرد شده)   ۱ قاشق غذا خوری نمک   به مقدار لازم گلپر   ۱ قاشق مربا خوری پودر سیر   ۱ قاشق مربا خوری طرز تهیه ابتدا در ظرفی مقداری آب و نمک را به جوش آورده و بعد باقلا را به آن اضافه کنید و صبر کنید تا باقلا کاملا نرم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  داخل تابه کمی کره بریزید و صبر کنید تا کره کمی داغ شود.پیازچه ها را شسته و آنها را کاملا ساطوری و ریز کنید و داخل کره تفت دهید تا سرخ شوند.   وقتی باقلا کاملا پخته شد آن را آبکشی کرده و به همراه سبزی های خرد شده ،پودر سیر،گلپر نمک و فلفل به کره اضافه کنید ، کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید.   نصف پنیر موزارلا رنده شده را روی ۴ عدد نان تست بریزید و پخش کنید ، مخلوط باقلا و پیازچه تفت خورده را روی نان ها بریزید سپس باقی مانده پنیر را روی باقلاها بریزید و در انتها روی مواد را با ۴ نان باقی مانده بپوشانید.   داخل تابه مقداری کره بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید ، اسنک ها را داخل تابه بگذارید و پس از اینکه یک طرف طلایی شد برگردانید تا طرف دیگر نیز برشته و طلایی شود سپس اسنک ها را داغ سرو کنید. سایر نکات ۱) در صورتی که ساندویج ساز دارید اسنک‌ها را داخل آن تهیه کنید.
۲) در صورت تمایل به جای پنیر موزارلا از پنیر پیتزا استفاده کنید.
۳) میتوانید اسنک را داخل فر تنوری کنید برای این کار کل نان تست را با کره چرب کنید.   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باقلا پنیر موزارلا اسنک باقلا پنیر موزارلا طرز تهیه اسنک آشپزی سبک زندگی پارسی خبر اسنک ۱ قاشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز، در عصری زندگی می‌کنیم که همگان به دنبال راه‌حل‌های فوری و ساده برای دستیابی به اهداف خود هستند، و این نگرش در زمینه‌های پخت‌وپز، درمان و بهداشت نیز قابل مشاهده است. به ادعای برخی، استفاده از چربی‌سوزها می‌تواند ظرف مدت یک هفته به آب کردن چربی‌های شکمی و بهبود تناسب اندام کمک کند. بسیاری از افراد چاق، به ویژه زنان، از نگاه دیگران به خود به عنوان فردی چاق دچار ناراحتی و نگرانی می‌شوند. این چربی‌سوزها به عنوان یک راه حل مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن تبلیغ می‌شوند و علاوه بر این، برخی از خواص استثنایی دیگر این محصولات شامل بهبود عملکرد مغز و حافظه، بینایی و شنوایی نیز است.

بر اساس نتایج بسیاری از مطالعات، رابطه‌ مستقیمی میان مصرف بالای کلسیم و بهبود ترکیب بدن وجود دارد. وقتی میزان کلسیم در بدن شما پایین باشد، بدن هورمون‌هایی ترشح می‌کند که به شما امکان استفاده‌ی بهتر از کلسیم موجود را می‌دهد، اما مشکل اینجاست که بدن به سلول‌های چربی نیز علامت می‌دهد به حالت چربی باقی بمانند.

لبنیات از قبیل شیر، پنیر و ماست منبع مناسب کلسیم هستند. کلسیم موجود در لبنیات به شکستن چربی در بدن و حتی جلوگیری از تشکیل آن کمک می‌کند. همیشه به جای لبنیات پرچرب، لبنیات بدون‌ چربی یا کم‌چرب تهیه کنید. اگر روزانه سه وعده لبنیات بخورید و به رژیم غذایی خود پایبند باشید، حتما به راحتی به هدف چربی سوزی سریع شکم و پهلو و کل بدن تان می رسید.

۱۰ ماده غذایی چربی‌سوز که با خوردن آنها به‌آسانی وزن کم می‌کنید

خواص چربی سوزی پنیر پارمیزان

کم‌کالری و پرکلسیم بودن این پنیر هورمون‌های چربی‌سوز بدن را فعال می‌کند. از آنجا که این پنیر بیش از هر ماده‌ی لبنی دیگری پروتئین دارد، با مصرف آن برای مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. هر روز ۳۰ میلی‌گرم از این پنیر را به سوپ یا سالاد خود اضافه کنید.

کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید کد خبر 847437 برچسب‌ها رژیم غذایی لبنیات - پنیر

دیگر خبرها

  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند!
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • ۲۰ ناهار سبک و فوری برای روز‌های بی‌حوصلگی
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید