Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ حمید سیفی ظهر شنبه در نشستی با اعضای شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه برای خدمتگزاری به مردم همدان آمده‌ام و از هر فرصتی برای اعتلای جایگاه ورزش استان استفاده خواهم کرد، گفت: استان همدان دارای قهرمانان و جوانان خوش‌فکر و خوش‌نام در کشور است که خوشبختانه امروز این ظرفیت بسیار ارزشمند با اتحاد و همدلی برای توسعه ورزش و جوانان استان همدان وارد عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه با استفاده از تمامی تجربیات و همچنین نظرات و ایده‌های کارشناسی علاقه‌مندان به ورزش برنامه‌های عملیاتی خوبی همچون استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی برای مسابقات و اردوهای تیم ملی، ایجاد زیرساخت ارتباطی برای معرفی پتانسیل‌های فنی و زیرساختی ورزش استان در دستور کار قرارگرفته است، گفت: برای قوام بخشیدن به این مهم در قدم اول یک سایت در بستر اینترنت که بزرگ‌ترین فضای تبادل اطلاعات است برای معرفی ظرفیت‌ها ایجاد کردیم تا بتوانیم از موقعیت جغرافیایی استان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه استان همدان و کردستان تنها استان‌هایی هستند که از ظرفیت آب و هوایی خوب برای میزبانی مسابقات برخوردار هستند، گفت: امروز در همدان همه آنچه بتوان برای رونق ورزش و جوانان، رونق اشتغال و اقتصاد به کار گرفت فراهم است و امیدواریم با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و مدیریت خوب از آن‌ها به‌درستی استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اصل ارتباطات و تعاملات درون و برون‌سازمانی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت است، گفت: روحیه مطالبه گری زمینه توسعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت مجموعه ورزشی شهید مفتح عنوان کرد: با هر شرایطی درگذشته مجموعه ورزشی شهید مفتح با صرف هزینه بیت‌المال احداث‌شده و مکانی برای سرگرمی، ورزش و ایجاد نشاط نه‌تنها در استان همدان بلکه در کشور است و باید امروز فرهنگ‌سازی لازم در زمینه بهره‌برداری حداکثری از آن انجام شود و به بهانه دور بودن آن مجموعه را رها نگدازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری مسابقات، دوره‌های ورزشی و غیر ورزشی در حوزه اجتماعی در محل استادیوم شهید مفتح با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی راداریم، گفت: ورزش محلات ظرفیتی بسیار خوب برای احیا و ترویج این مجموعه در جامعه است و ما نیز سیاست‌های تشویقی برای ترغیب ورزشکاران برای حضور در این مجموعه را فراهم می‌کنیم.

رئیس شورای شهر همدان نیز، گفت: امیدواریم با همکاری مجموعه ورزش و جوانان استان همدان بخشی از دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر در حوزه ورزش رفع شود.

سید مسعود عسگریان ادامه داد: امروز شرایط کرونا موجب شده تا حضور فیزیکی در برنامه‌های ورزشی کاهش چشمگیری داشته باشد لذا باید با ورود به حوزه اجتماعی در فضای مجازی خلأ فیزیکی را جبران کنیم.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه باید ورزش صبحگاهی، دوره‌های مهارت‌آموزی جوانان و برنامه‌های مختلف در بستر فضای مجازی ترویج شود، گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از بحران شیوع ویروس کرونا گذر کنیم

کد خبر 5071066

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید سیف اداره کل ورزش و جوانان همدان ورزش ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد هفته کتاب مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج ورزش و جوانان استان همدان مجموعه ورزش شهید مفتح شورای شهر شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی و نوسازی پست برق مالکریم در شهر مسجدسلیمان خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت مالکریم، برق مناطق مهمی از شهر مسجدسلیمان را تامین می‌کند که برای افزایش پایداری و رفع افت ولتاژ بهینه‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با احداث فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین آن شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت آفلود تپ‌چنجر (لغزانه ترانسفورماتور) بوده که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس مذکور خاموش می‌شد ولی ترانس جایگزین با قابلیت آنلود تپ‌چنجر این امکان را به بهره‌بردار می‌دهد که بدون خاموشی، ولتاژ آن تنظیم شود.

اسدی با بیان اینکه پست برق فوق توزیع مالکریم در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، بیان کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

به گفته وی، با هدف آماده‌سازی شبکه پیش از این نیز چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری