Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:20:09 GMT

سری جدید مسابقه تلویزیونی اسرا از فردا پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۲۱۱۱

سری جدید مسابقه تلویزیونی اسرا از فردا پخش می‌شود

مسابقه تلویزیونی "اسرا" در سری جدیدش در ۳ رشته تلاوت تقلیدی، مداحی و دعاخوانی به کشف استعداد و معرفی برترین‌ها می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مسابقه تلویزیونی "اسرا" با ا‌هدف کشف استعدادیابی قرآنی تاکنون مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است و در سری جدیدش با رویکرد جذاب‌تر از گذشته در سه رشته تلاوت تقلیدی، مداحی و دعاخوانی و اجرای برنامه‌های معارفی به کشف استعداد و معرفی برترین‌ها می‌پردازد که سری دهم این مسابقه از 25 آبان به‌صورت زنده پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تلاوت تقلیدی از استادان منشاوی، مصطفی اسماعیل و عبدالباسط است و در بخش اجرای برنامه‌های معارفی اجرا شامل مقدمه، سلام و احوالپرسی با بینندگان و بیان یک نکته معارفی یا آیه‌ای از قرآن، حدیث و حکایت اخلاقی است.

به گفته سید وحید مرتضوی تهیه‌کننده و مجری این برنامه، قرار بود همه شرکت‌کنندگان در این مرحله با حضور در استودیوی برنامه، در این بخش شرکت کنند اما به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شرکت‌کنندگان، گروه برنامه‌ساز با حضور در استان‌های مختلف، اثر دوستان را ضبط کردند که در هر برنامه پخش می‌شود و مورد ارزیابی داوران حضوری و غیرحضوری برنامه قرار می‌گیرد.

برنامه تلویزیونی اسرا کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است و سیدوحید مرتضوی تهیه‌کنندگی و اجرای آن را عهده‌دار است.

داوری بخش تلاوت تقلیدی استاد منشاوی را مهدی غلام‌نژاد در بخش حضوری و در بخش غیرحضوری استاد نیکدستی از اصفهان برعهده خواهند داشت. در بخش تلاوت تقلیدی استاد عبدالباسط نیز محمدرضا پورزرگری و صالح اطهری‌فر از البرز قضاوت خواهند کرد. در بخش تلاوت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل نیز از داوری حضوری قاسم رضیعی و داوری غیرحضوری استاد سادات فاطمی از مشهد استفاده خواهد شد. استاد بکایی در بخش دعاخوانی داوری خواهد کرد و در بخش مداحی نیز از مداحان مطرح کشور استفاده خواهد شد.

پارسای بی‌ادعا ـ 11| شهید تهرانی مقدم از تأسیس توپخانه تا تولید موشک نقطه‌زن/چیره‌دست: «حاج حسن» نخبه‌ای بود که با «هیچی» همه کار کردپارسای بی‌ادعا ـ 10|حیدری: شهید تهرانی مقدم کارهای بزرگی برای جامعه قرآنی کرد/ التماس دعای پدر موشکی به حافظین قرآن برای تست‌های مهم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه قرآن تلویزیون قرآن کریم شبکه قرآن تلویزیون قرآن کریم تلاوت تقلیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم

سجاد اسحاقیان سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تولید نماهنگی جدید خبر داد و گفت: تلاوت آیات ٢٥٠ تا ٢٥٢ سوره مبارکه بقره بر اساس قطعه مشهور و ماندگار استاد مصطفی اسماعیل با سبکی جدید از تلاوت گروهی قرآن کریم با اجرای قاریان نوجوان گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم تولید شد.

سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم افزود: این همخوانی کاری از گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم است که جدیداً تولید و منتشر شده است.

وی بیان کرد: این اثر در مجموعه تخصصی صدا و تصویربرداری آن در استودیو قرآنی تسنیم اصفهان صورت گرفته است.

این نماهنگ در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6091807 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم