Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان سمنان گفت: معرفی استان سمنان از دورترین تا نزدیکترین نقاط آن، یکی از بحث ها و الزامات مهم و حائز اهمیت است و باید در این راستا با هدف افزایش آگاهی مردم از این ظرفیت ها گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نبود زیرساخت مناسب در اماکن و مناطق گردشگری یکی از آسیب های موجود در بحث توسعه ‌گردشگری در استان است که باعث ایجاد نارضایتی و به جا‌ماندن خاطره ناخوشایند برای گردشگران و توریست ها خواهد شد و قطعا راه اندازی بومگردی ها، احداث هتل و توسعه زیرساخت ها در اجرای سند راهبردی تاثیر گذار خواهد بود.

خانی در پایان ابراز داشت: توسعه راه ها از جمله شبکه جاده ای نیز از دیگر الزامات توسعه صنعت گردشگری در استان است که در بحث ارتباطات و راه های اصلی ظرفیت مطلوبی وجود دارد و مسافران زیادی تردد دارند اما نیاز است تا راه های ارتباطی با مناطق گردشگری و توریستی نیز در حد شاخص های مطلوب و مناسب باشد.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری توسعه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم