Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدقاسمی معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان در بازدید از واحد تولیدی آریا پروفیل منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: این شرکت یکی از واحدهای تولیدی مستقر در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار بوده که در زمینه تولید انواع پروفیل با مقاطع چهارگوش در ابعاد مختلف و نیز مقاطع دایره‌ای تا چهار اینچ (جهت مصارف لوله‌کشی گاز شهری) و پروفیل باز فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان سرمایه‌گذاری اولیه این واحد تولیدی را ۲۲۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه‌گذاری طرح توسعه تحقق‌یافته را ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اشتغال مستقیم واحد در ظرفیت اسمی (۱۳۰ هزار تن سالیانه - حدود ۴۰۰ تن روزانه) با حدود ۸۰ نفر است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این واحد تولیدی مراحل پایانی اخذ استانداردهای موردنیاز را طی می‌کندگفت: به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری انجام‌شده و ایجاد ارزش‌افزوده و نیز حفظ اشتغال مستقیم و غیرمستقیم، برطرف کردن مشکلات این واحدتولیدی دارای اهمیت است.

وی اظهارداشت: از مهمترین مشکلات واحد تولیدی مذکور تامین مواد اولیه واحد (ورق سرد و گرم) به میزان ظرفیت اسمی تولید از طریق فولاد مبارکه است.

قاسمی ادامه داد: هم‌اینک میزان سهمیه تخصیصی این واحد به‌طور ماهانه حدود ۱۰۰۰ تن ورق سرد و ورق گرم است و برای اینکه این واحد تولیدی بتواند در ظرفیت اسمی فعالیت کند و مصارف استانی را پاسخگو باشد حداقل به هفت هزار و۵۰۰ تن ماهیانه ورق سرد و گرم نیاز دارد.

او  تصریح کرد: با توجه به پروژه‌های در دست اجرای گازرسانی در سیستان و بلوچستان به جای خرید لوله گاز از سایر استان‌ها، امکان تأمین لوله‌ها از طریق این واحد وجود دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تامین گاز شهری منطقه آزاد چابهار واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند