Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@22:03:02 GMT

کلاهبرداری از جنس روغن موتور‌ تقلبی خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۵۳۶۹

کلاهبرداری از جنس روغن موتور‌ تقلبی خودرو

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو   گفت: این روزها با افزایش قیمت بسیاری از لوازم یدکی خودرو، قطعات تقلبی در بازارزیاد شده است که از جمله آن می توان به روغن موتور تقلبی اشاره کرد که مشکلات زیادی را برای تعمیرکاران ایجاد کرده است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو بیان کرد: در حال حاضر قیمت روغن موتور سواری ۴۰ درصد، روغن موتور خودرو‌های دیزل ۵۳ درصد و روغن موتور‌های صنعتی ۶۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه با این افزایش قیمت تعمیرکاران با روغن موتورهای تقلبی مواجه می‌شوند که اصولا بعد از تعمیر خودرو، به تقلبی بودن روغن موتور پی می‌برند که باعث افزایش شکایات شده است.  

این مقام مسئول با اشاره به علت تقلبی بودن روغن موتور، تشریح کرد: علت این افزایش تقلبی بودن، گران شدن آن است و به حدی تمیز و دقیق کار را انجام می دهند که تعمیرکار، تقلبی بودن آن را نمی تواند تشخیص دهد.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو بیان کرد: وجود قطعات تقلبی باعث می شود که پس از تحویل خودرو توسط تعمیرکاران به مشتری، آن‌ها خودرو را مجدد برای تعمیرات بیاورند.

نیک آئین با بیان اینکه قیمت خودرو افزایش یافته است اما هزینه تعمیرات آن تغییر نکرده است، تصریح کرد: قیمت خودرو این روزها بسیار گران شده است اما دستمزد تعمیرکاران افزایش نیافته و باعث نارضایتی آن ها شده است.

این مقام مسئول در خصوص فروش لوازم یدکی خودرو در سایت های اینترنتی، گفت: این روزها فروشگاه های زنجیره ای و سایت های فروش، لوازم یدکی می فروشند که باعث کسادی صنوف کوچک و سنتی شده است. اگر این رویه پیش رود، به زودی شاهد شکست کسب و کار‌های صنفی خواهیم بود و این پدیده اتفاق تلخی برای جامعه اصناف خواهد بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطعات تقلبی خودرو روغن موتورهای تقلبی قیمت خودرو خودرو فروشگاه های زنجیره ای قیمت خودرو قطعات تقلبی روغن موتورهای تقلبی تقلبی بودن روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات

شرکت کرمان موتور از فروش خودرو جک جی۷ برقی بر روی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد. بر این اساس  تمام افرادی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نسبت به بلوکه کردن پول در این سامانه اقدام کرده اند می توانند برای خرید اقدام کنند.

قیمت خودرو جک جی ۷ برقی یک میلیارد و ۹۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان (بدون هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص شامل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ...) اعلام شده است.

مشخصات خودرو

خودرو جک جی ۷ برقی از ۱۴۲ کیلو وات توان موتور با یک گیربکس تک سرعته کاهشی برخوردار است. سرعت این خودرو ۱۴۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ در این محصول ۷.۶ ثانیه است.

ظرفیت باتری جی ۷ برقی ۵۰.۱ کیلوات و حداکثر مسافت پیمایش با شارژ کامل در این محصول ۴۰۲ کیلومتر می باشد.


 

جدول فروش به شرح زیر است

 

برند  مدل قیمت ( ریال )
KMC EJ7 10.986.500.000

 

دیگر خبرها

  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi EQM5
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز