Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنار دستگاه‌های تصمیم گیرنده در راه‌اندازی کارخانه آرد یاسوج، از دستگاه قضایی استان انتظار می‌رود با قاطعیت با تخلفات گذشته کارخانه برخورد کند.

امیرحسین نظافت، دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: از آنجایی که کارخانه آرد یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ اقتصادی کوثر بنیاد شهید است که سالیانی متوالی عدم مدیریت صحیح در آن منجر به کوچک شدن سفره کارگران، از کارافتادن بخش‌های مختلف کارخانه‌ای علی رغم ظرفیت‌های عظیم اشتغال در استان، بیکار شدن بیش از ۳۰۰ نفر از کارگران این بخش و هزاران اتفاق کوچک و بزرگ دیگر شده و با وجود ظرفیت صادرات و اشتغال ۵۰۰ نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم بلا استفاده مانده و چیزی جز زیان به کارگران و بیت المال در پی نداشته است؛ لذا با توجه به سابقه انقلابی هاشمی در گذشته و اکنون بعنوان ریاست هیئت مدیره هلدینگ اقتصادی کوثر، اقدام انقلابی در رسیدگی به کارخانه از وی انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: وعده‎‌های مسئولان کارخانه آرد یاسوج چه زمانی نان و آب می‌شود؟ / خط تولیدی که همچنان به زمین چسبیده است! بازگشت کارخانه آرد و نشاسته یاسوج به چرخه تولید تصمیماتی که مسیر ورشکستی کارخانه آرد یاسوج را هموار کرد   نظافت مطرح کرد: علاج مشکلات کارخانجات دولتی استان مخصوصا کارخانه آرد یاسوج، وجود هیئت مدیره دلسوز با تفکر انقلابی و در رأس آن مدیریت جهادی است.
دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارخانه آرد یاسوج با همه پتانسیل‌های موجود جهت بهبود آن و راه اندازی چرخه اقتصاد استان، درحالی به گذران فعالیت ادامه می دهد که از سال گذشته تا کنون پس از فراز و نشیب‌های متعدد و تغییر بیش از ۴ رئیس هیئت مدیره، تغییرات چشمگیری نداشته و به نقطه ابتدایی به مثابه سال ۹۷ بازگشت است. این مسئله جای بسی تعجب است. مدام در رسانه‌های رسمی استان شاهد اخبار هدر رفت بیت المال و وضعیت نامطلوب این کارخانه هستیم.
وی در ادامه افزود: کارخانه آرد اکنون در یک وضعیت بغرنجی است در حالی که می‌تواند فرصتی طلایی باشد؛ به این معنی که پس از فرصت سوزی‌های گذشته دیگر امکان آزمون و خطا جهت انتخاب رییس هیئت مدیره وجود ندارد. باتوجه به وضعیت نامطلوب فعلی تغییراتی نیاز است در کارخانه صورت بگیرد، اما بصورت تخصصی، صادقانه، فارغ از نگاه سیاسی و یکبار برای همیشه. 
این فعال دانشجویی اظهار کرد: شناخت مسائل و اولویت بندی‌های کارخانه گام نخست در فرایند مدیریت و اصلاح آن است. اما اخباری که از کارخانه بگوش میرسد بیانگر عدم شناخت مدیران از یکسال گذشته تا کنون است.
نظافت بیان کرد: شناخت اولویت‌ها و درمان مشکلات مستلزم داشتن تخصص و تقوا میباشد، آیا زمان سپری شده با همه زیان‌ها و نارضایتی ها کفایت نمی‌کند تا اندکی به خودمان آییم و متوجه شویم کارخانه آرد یاسوج نیازمند نگاه طبیبانه مسئولان و عزل و نصب‌های شایسته توأم با رزومه مثبت مدیریتی، تخصص در زمینه آرد و نشاسته در این بخش است؟! با استناد به تغییر چهار مدیر در کمتر یکسال گذشته آیا مدیران سابق بصورت آزمون و خطا به کار گرفته شده اند یا دلایل دیگری داشته است؟!
وی ادامه داد: مسلما انتخاب مدیر توانمند، بخشی از روند بهبود بحساب می‌آید و بخش اساسی تر، پیگیری تخلفات صورت گرفته و اقدام لازم از جانب هلدینگ اقتصادی کوثر و البته ورود دستگاه قضایی است.
دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: چنانکه دیدیم در اثناء تغییر مدیران در سال قبل و روی کار آمدن یک مدیر توانمند و اقدام در جهت مقابله با تخلفات گذشته در کنار تولید، در برهه‌ای از تاریخ این کارخانه شاهد بهبود اوضاع بودیم، اما متأسفانه بازهم بصورت ناگهانی در اوج فعالیت و بهبود شرایط ، شاهد تغییر ریاست کارخانه بودیم.
وی در ادامه گفت: آیا تلاش برخی در برکناری مدیران توانمند این مجموعه دلیلی جز به خطر افتادن منافع اشخاص ذی نفود می‌تواند داشته باشد که می‌خواهند با تغییر برآن سرپوش بگذارند؟!
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: در کنار دستگاه‌های تصمیم گیرنده در راه اندازی به موقع و عدم تاخیر در رسیدگی به کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز دنا، از دستگاه قضایی استان و رئیس دادگستری استان انتظار می رود با برخورد قاطع، توامان با اصلاح بستر‌های فسادزا و برخورد با تخلفات گذشته در کارخانه‌های استان بالاخص کارخانه آرد یاسوج، باعث ایجاد بارقه امید در دل‌های مردم انقلابی استان و کمک به مدیران انقلابی در مبارزه با مفسدین، جهت بهبود وضعیت معیشت و اشتغال استان شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارخانه آرد یاسوج بسیج دانشجویی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد کارخانه آرد یاسوج هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم