Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اروند، در این مجمع کمال رضایی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری اروند ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در یک سال گذشته و ارزیابی مشکلات موجود و تشریح اهداف جدید، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت شرکت و شهرهای آبادان و خرمشهر در حوزه بازرگانی و تجارت بین الملل، جذب سرمایه گذار در حوزه املاک، صنعت و کشاورزی؛ ورود به بازار سرمایه ازجمله اهداف مهم شرکت توسعه سرمایه گذاری اروند در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه عبدالله کعبی مدیر امور مجامع و حسابرسی سازمان منطقه آزاد اروند نیز با ارائه گزارش آماری و نموداری شرکت توسعه، عملکرد حسابرسی شده، قرائت مفاد حسابرسی و تکالیف آینده شرکت را ترسیم نمود.

در این نشست صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شرکت توسعه سرمایه گذاری اروند مورد بررسی و در نهایت مورد تایید اعضا مجمع قرار گرفت.

شایان ذکر است عملکرد حسابرسی شده شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند سه سال متوالی با وجود مشکلات مختلف از جمله تحریم های ظالمانه، حریق اروند مال و شیوع ویروس کرونا؛ مطلوب و سود آور بوده است.

46

کد خبر 1455635

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سرمایه گذاری اروند شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند

روایتگری بیداری با محوریت تعریف مفهومی الگوی اول زن، تعریف مفهومی و بیان جنبش‌های الگوی دوم زن و تبیین الگوی سوم زن در بیانات رهبری برگزار شد. 

 دانشگاه صنعت نفت آبادان در این همایش میزبان دانشجویان و دانش آموزان ۳ دبیرستان متوسطه دوم آبادان و خرمشهر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود