Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:31:13 GMT

«ایرانگرد» به جاذبه‌های گردشگری استان سمنان رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۶۸۱۶

«ایرانگرد» به جاذبه‌های گردشگری استان سمنان رسید

به گزارش ایرنا، مهدی جمال روز یکشنبه به رسانه ها افزود: عوامل مستند «ایرانگرد» با حضور جواد قارایی تهیه کننده و کارگردان این برنامه برای تصویربرداری از جاذبه‌های گردشگری به استان سمنان سفر کرده‌اند.

وی گفت: در این مستند، جاذبه‌های بکر و طبیعی استان از جمله منطقه اوپرت، تلخاب، تپه‌های مریخی، کویر مناطق مختلف استان، جنگل‌ها، غارهای نمکی، و مناطق حفاظت شده، تصویربرداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال با اشاره به اینکه این برنامه‌ها، نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود، افزود: تولید و پخش این برنامه مستند در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بهترین راه‌های معرفی استان سمنان استفاده از پخش فیلم در شبکه‌های مهم داخلی و بین المللی است، بیان کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح ملی است.

جمال با اشاره به اینکه برنامه ایرانگرد که از برنامه‌های برند مستندسازی و گردشگری کشور است، گفت: مستند ایرانگرد نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر دارد و برای نخستین بار است که استان سمنان میزبان این گروه حرفه‌ای است.

گردشگری یکی از محورهای توسعه استان سمنان و شعار تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگران یکی از راهبردهای این هدفگذاری در افزایش اقامت مسافران عبوری است.

برچسب‌ها مستندساز گردشگری سمنان میراث فرهنگی ایرانگردی مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستندساز گردشگری سمنان میراث فرهنگی ایرانگردی مستند مستندساز گردشگری سمنان میراث فرهنگی ایرانگردی مستند اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند