Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت احیاء روحیه مطالبه‌گری در جوانان، گفت: اماکن ورزشی استان همدان نیازمند مدیریت واحد برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در خصوص راه‌های ارتباط مؤثر و هرچه بیشتر در حوزه‌های ورزشی، جوانان و آسیب‌های اجتماعی گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سیفی در این دیدار بابیان اینکه حضور شما وظیفه‌ای را که به عهده ما گذاشته‌شده را دوچندان می‌کند، گفت: صداوسیما جزء حوزه فعالیتی اداره کل ورزش و جوانان است لذا می طلبد در راستای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ملی برنامه‌ریزی مدون انجام شود.

وی با اشاره به تأکید استاندار همدان مبنی بر حمایت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشبرد امور اجرایی، گفت: تمامی فعالیت‌های ورزشی و جوانان باید دارای طرح توجیهی متناسب با خود باشد تا بتوانیم حداکثر بهره‌وری را ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص زیرساخت‌های ورزشی موجود در مجموعه صداوسیمای مرکز همدان، گفت: طی یک الی دو هفته آتی به‌منظور بررسی ظرفیت‌ها بازدیدی خواهیم داشت تا با بررسی شرایط اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بابیان اینکه امروز مجموعه‌های ورزشی باید چندوجهی باشند و تنها یک هدف ورزشی را دنبال نکنند، گفت: با مدیریت درست اماکن ورزشی باید به این مهم توجه داشته باشیم.

سیفی بابیان اینکه امروز در استان همدان دستگاه‌های مختلف دارای اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هستند که باید باهدف انتفاع عمومی در ساعات غیر از اختصاصی کارمند باشد، گفت: در این حوزه نیز آمادگی عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اداری استان نیز داریم.

وی گفت: مجموعه شهید مفتح به‌واسطه برخی بی‌توجهی‌ها به‌نوعی رهاشده بود که خوشبختانه با ورود جدی به این موضوع و قرار دادن مدیر برای این مجموعه و بهره‌گیری از ظرفیت ورزش محلات، شورای شهر، یگان ویژه و ساختاری هدفمند در حال احیا و دمیدن روح نو در آن هستیم.

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت توجه به مقوله جوانان توأم با ورزش، گفت: در حوزه جوانان آمادگی داریم تا با برگزاری کلاس‌های، دوره‌های مرتبط با شور، نشاط، سرگرمی، حرفه‌آموزی و غیره در خدمت ایشان باشیم و جوانانی خلاق را برای آینده تربیت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه امروز روحیه مطالبه گری جوانان به‌واسطه برخی بی‌سلیقگی‌ها تقلیل یافته است، گفت: بنده به‌عنوان مدیرشان و جایگاه بالاتری نسبت به جوانان و مردم ندارم و همواره برای موفقیت در امور به مطالبه گری، خودباوری و جسارت این عزیزان نیازمندم لذا تقاضا داریم در این زمینه از طریق رسانه ملی اقداماتی درخورشان در نظر بگیرید چراکه مقام معظم رهبری در سخنان چندی قبل خود به بحث مطالبه گری جوانان توجه و تأکید فراوان داشتند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی روحیه مطالبه گری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد با خود شرکت‌ها است و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون قرارداد‌های کارکنان اظهار داشت: ما از سال ۸۵ جذب مستقیمی از سمت شرکت واحد و یا شهرداری تهران نداشتیم. تمام استخدام‌های رانندگان مربوط به پیش از سال ۸۵ و در حوزه کارگری است.

وی افزود: با تدابیر و برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفت، از طریق شرکت‌های مختلف مانند حامیان و هادیان در قالب حجمی استخدام شده‌اند. یعنی این افراد قرارداد مستقیم با شهرداری ندارند و حقوقشان را بر اساس قانون کار دریافت می‌کنند و بر اساس آن کار می‌کنند. تمامی افراد نیز با علم بر این موضوع شروع به کار کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر تفاوتی بین نیرو‌های شرکت واحد و الان است، مربوط به ماقبل سال ۸۵ است.

علیزاده در رابطه با قرارداد‌ها اذعان داشت: شرکت‌های حامیان و هادیان شرکت خصوصی محسوب نمی‌شوند، بلکه این‌ها شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران هستند. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، خودمان به آن رسیدگی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در رابطه با شرکت‌های خصوصی گفت: ما با ۱۶ شرکت خصوصی همکاری میکنیم و قرارداد داریم. در صورتی که برای افرادی که تحت نظر این شرکت‌ها مشغول به کار هستند مشکلی به وجود بیاید و یا نیاز به پیگیری موردی باشد، مسئولیت رفع آن با مدیرعامل‌های بخش خصوصی است.

وی افزود: در بخش خصوصی مسئولیت پرداخت حقوق و جذب نیرو و بستن قرارداد نیز با خود شرکت‌ها است؛ و ما بر آن‌ها نظارت عالیه می‌کنیم که بر اساس سیاست‌های ما به مردم خدمات رسانی کنند، چه تعداد اتوبوس بیاورند و در چه قالبی خدمت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم