Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، تقویت زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای شهرستان اهر برای دسترسی بهتر دانش آموزان به شبکه شاد را ضروری دانست.

عاشور اکرمی در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش اهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم گسترش آموزش مجازی و بهره مندی دانش آموزان از فضای مجازی بر ضرورت ایجاد و تقویت زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای شهرستان اهر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، کاهش زمان تحصیل، ترک تحصیل و عدم یادگیری به موقع را از جمله چالش‌های پیش روی دانش آموزان و آموزش و پرورش در وضعیت کرونایی برشمرد و خواستار توجه ویژه و حل این مشکل در اسرع وقت شد.

وی، رویکرد اصلی سند تحول بنیادین را ارتقای کیفیت آموزشی و تربیت "انسان تراز انقلاب اسلامی" عنوان کرد و گفت: سیاست دوم وزارت آموزش و پرورش و اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تحت پوشش قرار دادن تمامی دانش‌آموزانی است که به سن تحصیل رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش ناصر پورفتحی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اهر معرفی و از زحمات چند ساله قادر رمضان پور تجلیل شد.

ناصر پور فتحی متولد ۱۳۵۴ و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی بوده و در سوابق اجرایی وی می‌توان به تدریس در مدارس شهرستان‌های اهر و کلیبر، مسئول گزینش و معاون اداره آموزش و پرورش اسکو، مدیر و معاون آموزشی و فناوری مدارس منطقه و مدرس دانشگاه آزاد اسکو اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی اينترنت آذربايجان شرقي شهرستان اهر آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد