Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به صراحت اعلام می کنم هرکسی که نسبت به دعوت و تجمع و برپایی مراسم تشییع و تدفین و همچنین عروسی در شهرستان دالاهو اقدام کند براساس قانون تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

 او اظهارداشت: وضعیت این شهرستان قرمز است و بازگشت به وضعیت عادی و پرهیز از گرفتار شدن در باتلاق دردناک بیماری کرونا، اهتمام و جدیت همه ما در رعایت دستورالعمل های بهداشتی را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: برای اینکه بازار و محل کسب و کار مردم و ادارات تعطیل نشود، باید گردهمایی ها و آیین‌های شادی و عزا تعطیل شود و این هم به همراهی توام با احساس مسوولیت آحاد مردم بستگی دارد.

محمدی ادامه داد: بهداشت و درمان در خصوص افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، مکلف به طرح شکایت است و در این راه از حمایت قاطع مجموعه دستگاه قضایی شهرستان برخوردار است.

وی اظهار داشت: پنهان کردن ابتلای به بیماری کرونا توسط تعدادی از مبتلایان، یکی از دلایل گسترش شیوع این ویروس و اجحاف در حق دیگران و عملی غیراخلاقی و مذموم است.
تداوم هر روزه گشت های مشترک، تعطیلی و پلمب واحدهایی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گندزدایی و ضدعفونی محیط توسط شهرداری ها و دهیاری ها و همچنین محیط ادارات از دیگر مواردی بود که محمدی بر آن ها تاکید کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان دالاهو نیز گفت: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا در این شهرستان تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ تن به مرکز ۱۶ ساعته مبارزه با کرونای شهرستان مراجعه کرده و ۱۵۴ نفر در بیمارستان بستری شده اند.

دکتر غلامرضا عزیزی، وضعیت شهرستان دالاهو را قرمز و خواهان همکاری  مردم و ادارات و دستگاه های مختلف با کارکنان بهداشت و درمان شد.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۴۵ هزار تن جمعیت دارد.  

در کرمانشاه از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶۹ بیمار کرونایی بستری و ۱۸ هزار و ۳۲۴ بیمار نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند.   

برچسب‌ها ویروس کرونا دالاهو محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دالاهو محدودیت های کرونا ویروس کرونا دالاهو محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»