Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:44:42 GMT

انبار احتکار اقلام خوراکی در خرم‌آباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۷۹۹۴۹

انبار احتکار اقلام خوراکی در خرم‌آباد کشف شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، این انبار با رصد و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه خرم آباد، بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت و تعزیرات حکومتی استان کشف شد.

بر اساس این گزارش یک هزار و ۶۰۰ کارتن قند الوس، ۲هزار کیلوگرم قند کله، ۲۰۰ کیلوگرم چای ساقدوش، ۶۰۰ کیلوگرم چای چکش سبز، ۱۴۰ کیلوگرم چای پهلوان، ۸۷۰ کیلوگرم چای۲۲۲، ۱۵۰کیلوگرم چای ایرانی و ۳۶۰ کیلوگرم زردچوبه از این انبار کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز چهار انبار احتکار کالاهای مواد غذایی، شوینده و بهداشتی، داروهای موثر درمان کرونا و لوازم خانگی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه خرم آباد کشف شده بود.

روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان از مردم خواست هرگونه اخبار احتکار و قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ گزارش دهند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خرم آباد لرستان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خرم آباد لرستان احتکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خرم آباد لرستان احتکار اخبار کنکور کیلوگرم چای خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۷۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم

معلمان استثنایی مدرسه استثنایی تربیت خر‌م‌آباد از مرارت‌ها و فداکاری‌های‌شان در روز معلم سخن گفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اردیبهشت روز گرامیداشت جایگاه معلم روزی خاطره‌انگیز برای همه انسان‌هاست و متعلق به گروه یا قشر خاصی نیست، چرا که بدون شک همه ما در زندگی از وجود معلمان دلسوز و بی‌ریا بهره برده‌ایم، معلمانی که راه را نشانمان دادن و درس زندگی آموختند.
 
معلمی تنها پیشه‌ای است که بیشتر افراد جامعه به صورت مقطعی یا دائمی آن را تجربه کرده‌اند، وقتی به عنوان پدر و مادر که به فرزند خود آموزش می‌دهند، در همین مواقع معترف می‌شویم که معلمی چقدر دشوار است .

نقطه اوج این دشواری معلمانی‌ هستند که در مدارس استثنایی تدریس می‌کنند، تدریس به دانش‌آموزانی که شرایط خاص جسمی یا روانی دارند، کار هر کسی نیست.

به همین منظور به مناسبت 12 اردیبهشت، پاسداشت مقام معلم، مجالی دست داد تا به مدرسه‌ای استثنایی قدم بگذاریم و از نزدیک شاهد مرارت‌های همراه با لذت معلمان باشیم.
معلمانی که عشق و علاقه چاشنی کارشان است وگرنه شاید نمی شد در این مسیر ثابت قدم بود.

.

 انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان