Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیگیری سوژه های مردمی این هفته، مردم مناطق روستایی شیلاون از توابع بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی از وضعیت جاده سه کلیومتری ارتباطی خود گلایه مند بودند، اما تاکنون مسئولی پاسخگوی مطالبات آنها نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس روستای شیلالدون از توابع بخش سرآسیاب ممبی در شهرستان بهمئی است که با جمعیتی افزون بر 15خانوار به مشاغلی همچون دامداری ودامپروری و زنبور داری مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله این روستا تا جاده اصلی لنده به بهمئی سه کلیومتر است که متاسفانه طی این سال ها و به دلیل بارندگی ها و گازکشی به روستا به طور کلی تخریب شده است و تردد در این مسیر را به کلی سخت کرده است.

در بارندگی های چند روز گذشته نیز به واسطه انتقال خط لوله گاز گل و لای نیز همه جای جاده را گرفته و عملا تردد را مشکل ساز کرده است که با پیگیری های صورت گرفته تا کنون به جایی نرسیده است.

این روستا در مرز شهرستان لنده و شهرستان بهمئی است ولی تمام خدمات این روستا از طریق شهرستان بهمئی تامین می گردد ولی مراجعات مردم برای تحقق خواسته خود همچنان زمین مانده است و مسئولان نیز به مطالبات مردم این روستا کم توجهی دارند.

از روستا از جمله روستاهای گردشگری در شهرستان بهمئی است که فاصله آن تا برم الوان تنها چهار کیلومتر است که با گاز رسانی به این روستا سیر مهاجرت معکوس چندین برابر خواهد شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بهمئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در روستای کری از توابع بخش دلوار عنوان داشت: عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان تنگستان در روستای کری از توابع بخش دلوار در سالروز شهادت شهید محمد حسن ابراهیمی که این شهید از مفاخر فرهنگی کشور، استان و شهرستان هستند، آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به جغرافیای متفاوت شهرستان که هم بخش کوهستان، جاده، دریا ساحل دارد لازم بود پایگاه‌های امداد و نجات به صورت متنوع بر اساس تقسیم بندی منطقه‌ای در تنگستان ایجاد شود.

فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از خانواده کمالی برای اهدا زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کری یاد آور شد: ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای یکی در بخش دلوار روستای کری و دیگر بخش مرکزی در منطقه روستای سمل تا شهر آباد احداث شود.

وی افزود: در دولت سیزده تلاش شده ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در تنگستان با محوریت خدمات جمعیت هلال و احمر شهرستان ایجاد شود.

کد خبر 6099717

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است