Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، با بیان اینکه قیمت گوشت در دو هفته اخیر نوسانی نداشته، اما نسبت به ابتدای آبان ماه با کاهش ۲۰ هزارتومان مواجه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت شقه گوسفندی بدون دنبه کشتار روز برای مصرف کننده ۱۱۵ هزارتومان است در حالی که در ابتدای آبان ماه قیمت آن به ۱۳۵ تا ۱۴۰ هزارتومان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مردم معمولا در ابتدای هر ماه مایحتاج خود را خریداری می‌کنند و به همین دلیل تقاضای گوشت قرمز در ابتدای ماه افزایش می‌یابد و هر چه به انتهای ماه نزدیک می‌شویم تقاضا نیز کم می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه قیمت دام نیز کاهشی بوده است، گفت: قیمت دام در هرکیلو ۱۰ هزارتومان کاهش داشته که تاثیر این کاهش قیمت بر روی گوشت ۲۰ هزارتومان است. برای مثال اگر گوسفند ذبح شده ۵۰ کیلو باشد ۲۵ کیلو گوشت می‌دهد و بنابراین وقتی گفته می‌شود قیمت گوسفند ۱۰ هزارتومان کاهش داشته یعنی گوشت ۲۰ هزارتومان کاهش می‌یابد.

ملکی در ادامه با بیان اینکه عرضه دام زیاد شده است، تصریح کرد: به علت اینکه دامداران به سختی می‌توانند نهاده‌های دامی برای دام هایشان تهیه کنند و یا مجبور هستند با قیمت‌های گزاف نهاده خریداری کنند از نگهداری دام بهره نمی‌برند و برایشان مقرون به صرفه نیست و به همین دلیل دام بیشتری به بازار عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان گفت: با نزدیک شدن به ابتدای ماه خرید‌ها نیز افزایش می‌یابد به همین دلیل ممکن است در هفته آینده قیمت گوشت دچار نوسان شود. اما به مردم توصیه می‌کنیم که شتابزده خرید نکنند. هیچ کمبودی در تامین گوشت نداریم. دام‌های دپو شده داریم و با قاچاق دام نیز برخورد شده است، بنابراین جای نگرانی نیست.


منبع:ایسنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت گوشت قیمت گوشت گوسفند پارسی خبر ۲۰ هزارتومان گوشت گوسفندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته