Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس، اظهار داشت: بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس درباره استنکاف سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اجرای تکلیف قانونی بند ۱ ذیل تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور در این جلسه مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بحث اصلی درباره این موضوع آن بود که طبق قانون باید تمامی وجوه دریافتی از محل فروش برق ظرف دو هفته به شرکت توانیر برگشت داده می‌شد بر این اساس ۲۷ نفر از نمایندگان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس را داشتند. 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسوی لارگانی به نمایندگی از متقاضیان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس درباره موضوع مذکور در جلسه کمیسیون انرژی حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد و رئیس سازمان هدفمندی یارانه هم توضیحاتی را ارائه داد.

شریعتی تأکید کرد: در نهایت درخواست نمایندگان متقاضی با اتفاق آرا در کمیسیون به تصویب رسید و برای ادامه کار، طبق آئین‌نامه داخلی مجلس به هیئت رئیسه ارجاع خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احمدی نماینده مردم عسلویه نیز در این جلسه گزارشی را درباره یکی از اولویت‌های کمیسیون انرژی مجلس مبنی بر تعیین تکلیف گازهای فلر ارائه کرد و قرار شد جمع‌بندی این گزارش به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه و این موضوع پیگیری شود.

وی گفت: همچنین در این جلسه گزارش سازمان انرژی اتمی درباره استفاده از توانمندی‌های داخلی برای تکمیل فازهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر که توضیحات مبسوطی بود، ارائه شد.

کد خبر 5072328 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون انرژی مجلس مالک شریعتی سازمان هدفمندی یارانه ها قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا صحن مجلس محمد باقر قالیباف هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی انتخابات آمریکا حسن روحانی عراق عباسعلی کدخدایی مجلس محمد جواد ظریف برجام محمدجواد ظریف آئین نامه داخلی مجلس کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی