Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:56:15 GMT

کرمانشاهیان در چالش وقت ورزش اول شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۶۷۱۱

کرمانشاهیان در چالش وقت ورزش اول شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نریمان رحمانی بااشاره به اعلام نتایج چالش وقت ورزش از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی، اظهار کرد: چالش وقت ورزش ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز جمعه (دوم آبان) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

او بیان کرد: از چند روز پیش از برگزاری این چالش، ورزشکاران استان با انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی از همشهریان و سه نفر از دوستان خود می‌خواستند تا در چالش وقت ورزش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان اضافه کرد: سرانجام در روز برگزاری این چالش، کسانی که دعوت به چالش را پذیرفته بودند، کلیپ‌هایی یک دقیقه‌ای از خود در حالی که مشغول ورزش کردن بودند را با هشتگ (#iranst) و (#kermanshahst) در اینستاگرام منتشر کردند.

او بااشاره به تولید ۷۵۵۶ محتوا مربوط به چالش وقت ورزش در کشور، اضافه کرد: خوشبختانه مردم کرمانشاه حضوری فعالانه و سهم بسیار بالایی از کلیپ‌های ارسال شده به این چالش داشتند، بگونه‌ای که حدود ۲۲۲۹ کلیپ تهیه شده در این چالش مربوط به مردم کرمانشاه بود.

رحمانی یادآورشد: بعد از کرمانشاه، استان خراسان شمالی با ۱۹۶۸ و آذربایجان غربی با ۳۶۳ تولید محتوا با اختلاف زیادی از کرمانشاه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

او در ادامه بابیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور تشویق مردم به ورزش کردن در این شرایط کرونا برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده، گفت: خوشبختانه در اکثر این برنامه‌های هیات همگانی کرمانشاه توانسته با ترغیب مردم مشارکت فعالانه آن‌ها را در این برنامه‌ها رقم بزند که نمونه دیگر آن چالش روز جهانی پیاده روی بود که درآن چالش هم کرمانشاهیان پیشتاز شدند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کرمانشاه گفت: باتوجه به تاثیرات ورزش کردن در تقویت سیستم ایمنی بدن، درتلاشیم تا به منظور مقابله با بیماری کرونا مردم را بیشتر به سمت ورزش سوق دهیم، لذا با تمام توان برنامه‌های مختلفی را از طریق فضای مجازی در استان اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی ورزش های همگانی چالش وقت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد