Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تعداد زیادی گلر در تیم ملی فوتبال گفت: برخلاف دوره‌های قبلی جام جهانی که تیم ملی فوتبال مشکل دروازه بانی داشت، خوشبختانه در این دوره از مسابقات جام جهانی، دروازه بانان خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سرمربی تیم ملی فوتبال باید وضعیت دروازه بان اول تیمش را مشخص کند تا گلر با اعتماد به نفس درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.

او ادامه داد: به نظرم این درست نیست که اسکوچیچ در هر بازی تیم ملی، یک دروازه بان را تست می‌کند و از همه گلر‌ها استفاده می‌کند. مشکل این است که دروازه بان اول و دوم تیم ملی مشخص نیستند و این موضوع باعث می‌شود که دروازه بانان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. به نظرم ثبات در دروازه بانی تیم ملی باید وجود داشته باشد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

امیر عابدزاده همانند پدرش روحیه بالایی دارد 

کربکندی درباره ارزیابی خود از امیرعابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم عابدزاده اعتماد به نفس خوبی دارد و مانند پدرش احمدرضا عابدزاده روحیه بالایی دارد. البته برای یک دروازه بان مهم است که آیا گلر اصلی تیمش است یا نه!

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم سرمربی تیم ملی فوتبال باید هر چه سریع‌تر دروازه بان اصلی را مشخص کند تا با روحیه بالا برای بازی‌های اصلی تیم ملی آماده شود.

بیرانوند ثبات بیشتری در تیم ملی فوتبال داشته است 

او درباره اینکه کدام یک از دروازه بانان، شایسته حضور در درون دروازه تیم ملی هستند، تصریح کرد: به نظرم بیرانوند ثبات بیشتری در درون دروازه تیم ملی فوتبال داشته و جام جهانی قبلی نیز بازی کرده و میدان دیده‌ تر است. البته دیگر گلر‌ها از جمله نیازمند، لک، مظاهری و عابدزاده در یک سطح هستند. البته مشخص نیست چرا از بیرانوند در ترکیب تیم ملی استفاده نمی‌شود، شاید او مصدوم باشد که قادر به همراهی تیم ملی نیست.

کربکندی در پایان گفت: به هر حال تیم ملی فوتبال، دروازه بانان خوبی در اختیار دارد و این گلر‌ها می‌توانند پشتوانه‌ای برای هر تیمی باشند. به نظرم درست نیست که دروازه بانان تیم ملی به نوبت در درون دروازه قرار بگیرند و باید تیم ملی یک دروازه بان اصلی داشته باشد تا گلر‌ها از بلاتکلیفی در بیایند.

بیشتر بخوانید

کربکندی: باشگاه‌های پر طرفدار نیاز به مدیر تمام وقت دارند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران امیرعابدزاده اسکوچیچ بیرانوند تیم ملی فوتبال دروازه بانان درون دروازه دروازه بان گلر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید که درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید».

کد خبر 847528 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟