Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدری، ستاره اسپانیایی بارسلونا می گوید که تلاش بسیاری کرده است تا خودش را در بارسلونا اثبات کند.

پدری، بازیکن اسپانیایی و 17 ساله بارسلونا در مصاحبه جدید خود در مورد آنسو فاتی، کومان و مسائل مختلف دیگری صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، پدری در مصاحبه با La Vanguardia در مورد فاتی گفت:

به فاتی گفته ام که می خواهم زود به میادین برگردد تا بتوانم به لذت بردن از بودن در کنار او در داخل و خارج از زمین، لذت ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان اشاره داشت که خروج و انتقال قرضی چند بازیکن از جمله تو، می تواند برای آن ها خوب باشد؟

خب این حرف او به جای این که باعث غرق شدن و نابودی من شود، به من قدرت داد تا نشان دهم می توانم این جا باشم و نشان دهم که چه کارهایی می توانم در بهترین تیم جهان انجم دهم. من خیلی سخت تلاش کردم. از روز اول، رونالد کومان با من بسیار صریح و رک بود. او به من گفت که باید فیزیک بدنی خود را بهبود دهم و نیاز دارم که به او ظرفیت هایم را نشان دهم.

تولدت نزدیک است؟

به خاطر بحران کرونا، آن را زیاد جشن نخواهم گرفت. امیدوارم خانواده ام پیش من بیایند اما قطعاً آن ها سورپرایزهایی برای من در نظر گرفته اند.

در روز اولم با مسی در شهرک ورزشی، او نزد من آمد و با جمله "به بارسلونا خوش آمدی" از من استقبال کرد. برای من این اتفاق شبیه باز کردن کادوی کریسمس بود. از او تشکر کردم و بسیار هیجان زده بودم. او هرگز دست از متحیر کردن دیگران برنمی دارد.

رفتن به نیوکمپ با تاکسی؟

در روزهای اول راننده نداشتم و راه دیگری هم برای رفتن به نیوکمپ نبود. ماشین ندارم، یا باید با تاکسی می رفتم یا با دوچرخه! اما فکر می کنم رفتن با تاکسی، بسیار طبیعی است.

چه چیزی را در مورد بارسلونا، بیش از همه دوست داری؟ نیوکمپ. با چه کسی زندگی می کنم؟ با برادرم زندگی می کنم و والدینم نیز تقریباً هر آخر هفته به دیدن من می آیند. شبکه اجتماعی مورد علاقه؟ گاهی اوقات تیک تاک را تماشا می کنم اما اینستاگرام را خیلی بیشتر دوست دارم.

همچنین بخوانید:

پدری: مسی در رختکن مانند یک دوست است؛ اوایل کمی از او خجالت می کشیدم

روی ماکای: ممفیس دیپای بازیکن بسیار خوبی است؛ آنسو فاتی و پدری را دوست دارم

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو

دریافت 733 KB

به گزارش همشهری آنلاین، نعیمه نظام‌دوست بازیگر در پاسخ به سوال مجری که پرسید دوست داری با کدام بازیگر ازدواج کنی گفت با مهران مدیری.

کد خبر 848162 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران مهران مدیری

دیگر خبرها

  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • سختی دوست‌داشتنی
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد