Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام گفت: در همه سطوح باید تلاش کنیم به تعداد دوستان رهبری و دوستان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافزایم و از تعداد دشمنان بکاهیم و این مساله مطابق با روایات و رهنمودهای دینی با اخلاق مداری و عدالت ورزی در عین انجام وظایف اصلی محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آیت الله محمدی ری‌شهری -تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام- در دیدار معاون و مدیران کل حوزه آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی پلیس باید دوجهت را درنظر بگیرد، از یک بعد باید در برابر ناامنی ها بویژه ناامنی های تحمیلی که از ناحیه دشمنان ایجاد می شود با استحکام هرچه بیشتر برخورد کند و از یک طرف اخلاق را فراموش نکند که جمع این دو مساله «اخلاق» و «استحکام» در رفتار بسیار سخت و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث مساله تعلیم و تربیت نیروهای انتظامی را امر بسیار مهمی برشمرد و با آرزوی توفیق بیشتر برای خدمتگزاران این عرصه گفت: مطابق دستور قرآن کریم، دشمنی و کینه ورزی قومی با ما نباید موجب این شود که از مرزهای عدالت و اخلاق تجاوز کنیم یعنی حتی با دشمن کینه ورز هم، رعایت اخلاق و عدالت نباید فراموش شود و این باید بعنوان یک مساله مبنایی در مسایل تربیتی مورد توجه باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پلیس در میان برخورد و مواجهه با تخلفات عموم افراد در جامعه که غالبا دوستان انقلاب هستند و یا ممکن است بی تفاوت باشند و یا نهایتا فریب خوردگان از سوی دشمنان نظام و انقلاب، باید همیشه این مساله مبنایی مورد توجه باشد که برخورد با تخلفات باید همراه با عدالت ورزی و اخلاق صورت گیرد، زیرا فراموشی اخلاق و عدالت تبعات بسیارناگواری را در پیش خواهد داشت و از سوی دیگر اگر این مساله در انجام ماموریت ها، مورد عنایت قرار گیرد بسیاری از مسائل به خودی خود مرتفع خواهد شد.

آیت الله محمدی ری شهری گفت: با «کیمیای اخلاق» می توان دشمن را به دوست تبدیل نمود، و از توصیه های امنیتی حضرت علی علیه السلام نیز این است که انسان طوری با دشمن خود رفتار کند که دشمن او به دوست او تبدیل شود، این روشی است که پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم و اهل بیت علیهم السلام آن را در پیش گرفته بودند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در پایان با آرزوی از بین رفتن این بیماری خطرناک و عافیت برای همه بیماران در این ایام گفت: امروزه شاهدیم که شعار «مرگ بر آمریکا» با نابودی آمریکا و مولود نامشروعش اسرائیل در حال تحقق است و آرزو می کنیم که با یاری خداوند متعال بزودی شاهد برطرف شدن همه مشکلات برای امت اسلامی و همه جوامع بشری باشیم.

در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی معاون آموزشی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله ری شهری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از تلاش برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در استان نام برد و گفت : پس از گلایه مقام معظم رهبری از اجرایی‌نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، نقشه راه این سند تهیه شده و الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است.

 وی افزود: از مهر امسال ۵۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان بر مبنای الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت بخشی به مدارس دولتی یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه آموزش و پرورش در استان خواهد بود، گفت: در تلاشیم تا با کیفیت بخشی به مدارس برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان تلاش کرده و در عین توجه به جنبه‌های تربیتی، در راستای بالا بردن معدل دانش‌آموزان هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

محمدی با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در عین داشتن امید و نشاط مجهز به خردورزی باشند، افزود: امسال اهتمام بیشتری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی اشاره‌ای هم به استخدامی‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه داشت و گفت: سال گذشته قریب ۱۵۰۰ نفر پ یرفته شدند و امسال ۱۶۰۰ معلم از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد که البته بگونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در فرآیند گزینش افرادی جذب شوند که شانیت معلمی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۶ هزار فرهنگی متولی امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است