Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا براساس اعلام شامگاه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی افزود: کارکنانی که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند به جز آن دسته که وظیفه امدادی، اورژانسی و درمانی دارند، مقرر شده یک سوم نیروی انسانی در محیط کار مشغول به کار باشد و دو سوم مابقی از دورکاری و شیفت بندی استفاده کنند البته مقرر شده که چگونگی انجام این عمل از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ما در استان با جدیت تمام مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا را دنبال می کنیم و شنبه هفته آینده (یک آذرماه) محدودیت های جدید اجرایی می شود.

محسنی بندپی ادامه داد: همچنین دستگاه‌هایی که براساس وظیفه حاکمیتی باید در محیط کار مشخص خود حاضر باشند نیز توسط سازمان امور استخدامی لیست آنها اعلام خواهد شد.

به گفته وی براساس نظر رئیس جمهور همه استانداران و دستگاه‌های اجرایی موظفند با تمام دقت مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شرایطی را که امروز با آن روبرو هستیم مدیریت و کنترل کنیم و روند کاهش بیماری را شاهد باشیم.

استاندار تهران گفت: آن چه ستاد ملی کرونا روز گذشته با حضور رئیس جمهوری مصوب کرد، تصمیمی کاملا علمی، کارشناسی و قابل انجام است که براساس وضعیت بیماران بستری در مناطق مختلف کشور اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: این مصوبه براساس پیشنهاد وزارت بهداشت تنظیم شده و تمامی پیشنهادات مطرح شده از سوی وزارت بهداشت تصویب شد و مصوبه روز گذشته از پویایی، پختگی و جامعیت بسیار خوبی برخوردار بود که مناطق و شهرستان‌های کشور را به سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز تقسیم کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران محدودیت های کرونا ویروس کرونا شهر تهران محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران

با توجه به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در میدان صادقیه تهران، برخی محدودیت های ترافیکی در این منطقه انجام شده است. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم و درباره محدودیت های اعمال شده در اطراف میدان صادقیه تهران گفت: با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و مراسمی که در این منطقه برگزار می شود، برای هرچه بهتر مراسم و عزاداری و برای اینکه مردم به مقصد و مسیر خود برسند محدودیت های به اجرا درآمده است.

وی افزود: در بزرگراه محمدعلی جناح (مسیر شمال به جنوب) از خیابان سازمان آب و در خیابان آیت الله کاشانی (مسیر شرق به غرب) از میدان صادقیه از بلوار ابوذر محدودیت برقرار شده است.

سرهنگ کشیر گفت: شهروندان در آیت الله کاشانی، قبل از اینکه به خیابان ابوذر برسند می توانند از خیابان سلیمی جهرمی و معابر پیرامونی استفاده کنند.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب هم قبل از رسیدن به خیابان سازمان آب می توانند از معابر تعبیه شده برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ کشیر گفت: این مراسم تا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه خواهد یافت و محدودیت های ترافیکی نیز تا پایان مراسم و تخلیه معابر از شهروندان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران