Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد نیز در مورد اینکه مسی بهتر است یا رونالدو، اظهارنظر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سالهاست که میان هواداران فوتبال جنگی است برای انتخاب بهترین بازیکن دنیا. جدال میان طرفداران مسی و رونالدو که هر کدام، بازیکن محبوب خود را بهتر از دیگری دانسته و معتقدند که بازیکن برگزیده آنها، یک قدرت فرازمینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد اینکه به راستی مسی بازیکن بهتری است یا رونالدو، شاید نتوان به درستی و با قطعیت به پاسخ روشنی رسید ولی بد نیست بدانید که الکس فرگوسن افسانه ای نیز به این جنگ هواداری ورود کرده و پیرامون اینکه بالاخره مسی بهترین بازکین جهان است یا رونالدو، نظراتش را اعلام کرده است.

الکس فرگوسن که به مدت 6 سال در اولدترافورد مربی رونالدو بود و باعث شکل گیری و رشد این بازیکن شد، در گفتگو با مجله میرور گفت: مردم می گویند که بهترین بازیکن جهان کیست؟ و بسیاری از افراد به درستی مسی را انتخاب می کنند و شما نمی توانید با این عقیده مخالفت کنید.

فرگوسن ادامه داد: اما من عقیده دارم که رونالدو می توانست برای تیم های میلوال، کویینز پارک رنجرز، دونکستر راورز یا هر تیم دیگری بازی کند و موفق به انجام هت تریک شود. اما من مطمئن نیستم که مسی بتواند این کار را انجام دهد.

او ادامه داد: رونالدو دو پا دارد و خیلی سریع است. در هوا عالی است. او شجاع است. البته مسی هم شجاع است! من فکر میکنم مسی بازیکنی برای بارسلوناست. (مسی بازیکنی وقف بارسلوناست)

منظور فرگوسن از این صحبت ها، تک باشگاهی بودن مسی است. رونالدو حضور در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا را تجربه کرده است در حالیکه مسی در تمام دوران حرفه ای خود بازیکن بارسلونا بوده است هر چند که در تابستان گذشته سعی در جدایی از جمع کاتالانها داشت.

فرگوسن بار دیگر در مورد اینکه از بین این دو نفر را چه کسی را می خواهد انتخاب کند گفت: وقتی توپ به پای لیونل مسی باشد، انگار دمپایی پوشیده است. اما تفاوتی بین مسی و رونالدو وجود دارد و من به شما می گویم که آن چیست. من فکر می کنم مسی بازیکن بارسلونا است اما رونالدو می تواند در تیم استوکپورت کانتی بازی کند و موفق به انجام هت تریک شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الکس فرگوسن فوتبال مسی رونالدو مسی بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیبه شاهنده صبح سه شنبه در آئین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه ثامن الحجج (عج) پارس آباد با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره) وی را به عنوان الگو و نمونه کامل یک مبلغ و مروج دین معرفی کرد.

وی علامه مطهری (ره) را شخصیتی عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: علامه مطهری (ره) اسلام‌شناسی بزرگ، عالمی آگاه و اندیشمند و فیلسوفی توانا بود.

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (عج) پارس‌آباد افزود: به اذعان امامین انقلاب شهید مطهری (ره) به دلیل برخورداری از شخصیت جامع علمی و بصیرتی از نوادر عصر حاضر است به طوری که آثار دینی و علمی ایشان همیشه پاسخگوی شبهه‌ها و مسائل دینی و بصیرتی از دیرباز تاکنون است.

شاهنده با بیان اینکه شخصیت جامع شهید مطهری بهترین الگو برای طلاب در فهم نیاز زمانه است، افزود: شهید مطهری در روزگار خود به افکار، باور، عقاید و شبهه‌های موجود در جامعه تسلط داشت و عمده‌ترین سوالات قشر جوان و تحصیل کرده و روشنفکر کشور را استخراج می‌کرد و با تفکر و فلسفه اسلامی و منطق قرآنی به آنها پاسخ می‌داد.

وی با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره)، تصریح کرد: شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین متناسب با زمان بود و به دلیل داشتن تعهد و مسئولیت دینی بالا وارد عرصه تعلیم، تعلم، تبلیغ و تألیف و پژوهش شد و در عرصه‌های مختلف فلسفی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، فقهی، تاریخی قلم زد و سخن گفت.

کد خبر 6098937

دیگر خبرها

  • سر آلکس فرگوسن بدترین خریدش در منچستریونایتد را فاش کرد
  • وقتی قصه «سِر» به سر رسید/ روایت رختکن غمگین شیاطین سرخ در مه ۲۰۱۳
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران
  • فرگوسن هم نمی‌تواند در فولاد موفق باشد/ فوتبال خوزستان دست افراد اهل فن نیست
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی