Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- آریزو یکی از برندهای فعال در مجموعه چری چین است که سابقه حضور در بازار ایران را نیز در کارنامه خود دارد. آریزو 5 اولین بار در سال 2016 معرفی شد و همچنان در خط  تولید قرار دارد. مدل بالاتر این سدان جمع و جور با نام آریزو 6 نیز از سال 2018 روی خط تولید قرار گرفته است.

آریزو 5 نمای عقب آریزو 5 آریزو 6 نمای عقب آریزو 6

اخیرا تصاویری مربوط به فیس لیفت جدید آریزو 6 در رسانه های خودرویی مشاهده می شود که تغییرات جالبی را به طراحی موفق قبلی این سدان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نسخه ویژه بازار چین این خودرو با نام آریزو 5 پلاس شناخته می شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تغییرات در قسمت دماغه و نمای عقب کاملا مشخص است. به اعتقاد کارشناسان طراحی چراغ های اصلی عقب جذاب تر از قبل شده  و به خوبی با دیفیوزر و خروجی های اگزوز اسپرت هماهنگ شده است. در قسمت دماغه چری 2 طراحی با جزئیات متفاوت را برای سفارش پیش روی مشتری قرار می دهد اما در نمای عقب هر دو تریم از یک طراحی مشترک جدید استفاده می کنند.

طراحی داخل کابین نیز تغییراتی را همراه خود دارد که شامل کنسول اصلی جدید، کنسول میانی و بخش تعویض دنده جدید و ... می شود. نمایشگر ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی 10.25 اینچی و همچنین یک نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی دیگر ویژه نشانگر آمپر از جمله جاذبه های فناورانه این فیس لیفت محسوب می شود.

در لیست امکانات نیز به ترمز اضطراری اتوماتیک، اتوپایلوت تطبیقی، نورپردازی هوشمند و سیستم تهویه مجهز به فیلتراسیون با سطح ان95 اشاره شده است.

در قسمت پیشرانه نسخه چین از همان موتور 1.5 لیتری توربو با 156 اسب بخار خروجی استفاده شده است. اما برای نسخه بازار برزیل میزان خروجی این پیشرانه 150 اسب بخار است و با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می شود.

مازیاردانیالی

بیشتر بخوانید:

*جتور اکس95؛ شاسی بلند میان سایز کمپانی "چری" با نگاهی به محصولات آئودی (+عکس) *تیگو 7 مدل 2020؛ محصول جدید چری با سابقه حضور در بازار ایران (+عکس) *جتور اکس90؛ شاسی بلند 15 هزار دلاری کمپانی چری (+عکس) *شاسی بلند جدید چری رونمایی شد/ Ant لوکس و فناورانه چه ویژگی هایی دارد؟ (+عکس) لینک کوتاه: asriran.com/003Ajb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آریزو چری خودرو عصرایران نمای عقب آریزو 5 آریزو 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،گلکسی A۵۵ تقریبا از یک ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ روانه بازار شد، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و A۰۵s که جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است، کمتر از پنج میلیون فروخته می‌شود.

پوکو X۶ پرو که جزو گوشی‌های نسبتا جدید شیائومی به‌حساب می‌آید، کمی بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارد و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ تلقی می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است و آنطرف می‌توانیم از آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی اسم ببریم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول