Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سی.بی.سی در تحلیلی نگرانی سعودی‌ها از توافق میان بایدن و ایران را مورد توجه قرار داد.

ایلنا به نقل از سی.بی.سی نوشت: دولت ترامپ تحریم‌های زیادی را علیه ایران اعمال کرد و معتقد بود که تحریم‌ها فشار بر ایران را افزایش می‌دهد و کار را برای احیای توافق هسته‌ای سخت می‌کند. روابط میان آمریکا و عربستان سعودی احتمالا با بایدن تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن می‌خواهد روابط با عربستان سعودی را بازبینی و اصلاح کند.  این امر ممکن است تاثیر مهمی بر بازار انرژی و نفت جهان داشته باشد. 

آمریکا برای تامین نفت خام خود بر عربستان متکی نیست و این به رئیس‌جمهور جدید  اجازه می‌دهد در مسائل ژئوپلیتیک منطقه مستقل از سعودی‌ها عمل کند . 

از سوی دیگر توافق میان ایران و آمریکا و کاهش فشار بر تهران می‌تواند برای ریاض نگران کننده باشد و سران ریاض احساس امنیت کمتری داشته باشند و موقعیت بن سلمان را با تهدید مواجه کند‌.

 

اخبار مرتبط محمد هاشمی: احتمال اینکه در آینده اتفاقات خاصی بین ایران و آمریکا رخ دهد، زیاد است چه کسانی با بهبود روابط ایران و آمریکا مخالفند؟ انتقاد سردار نقدی از زمزمه‌ها برای مذاکره بین ایران و آمریکا: رفتن سگ زرد و آمدن شغال را دستمایه نوای سازش نکنید طرح مجلس برای «لغو تحریم‌های آمریکا» تخاصم‌ میان ایران و آمریکا را بیشتر می‌کند پاسخ آشنا به ادعای بی بی سی فارسی در مورد مذاکره ایران و آمریکا خطیب‌زاده: بین ایران و آمریکا مذاکره‌ای نبوده و نخواهد بود پیروزی جو بایدن چه تاثیری بر سرنوشت نتانیاهو دارد؟ مشاور اوباما: بایدن بازگشت به برجام را در اولویت دارد/ قطعا سیاست فشار حداکثری علیه ایران پایان خواهد یافت چرا بین بایدن و ترامپ تفاوت وجود دارد؟ قاسم محبعلی: آمریکای بایدن آمادگی کافی برای بازگشت به برجام را دارد/ طرفداران ترامپ معتقدند آمریکا به دنیا احتیاج ندارد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا عربستان سعودی محمد بن سلمان توافق ایران و آمریکا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

 علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله