Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، معصومه نصیری گفت: اختتامیه همایش سواد رسانه‌ای با سخنرانی سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسن بشیر، رئیس همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و عبدالکریم خیامی، دبیر شورای علمی همایش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رویداد از مقالات برگزیده که از سه مرحله داوری عبور کرده و در نشست‌های تخصصی نیز ارائه داشته‌اند، تقدیر خواهد شد. همچنین از کتاب چکیده مقالات این همایش و کتاب «سواد رسانه‌ای» با ترجمه احسان شاه قاسمی نیز رونمایی خواهد شد.

دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی یکی از تصمیم‌های مهم شورای راهبری را تعیین جوایز نقدی برای مقالات برتر و برگزیده عنوان کرد و گفت: بر همین اساس، مقرر شد جوایز در دو سطح علمی پژوهشی و علمی کاربردی به پنج مقاله برتر با شرح ذیل اهدا شود:

سطح اول: پنج مقاله در سطح علمی پژوهشی:

مقاله اول: ۳ میلیون تومان

مقاله دوم: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

مقاله سوم: ۲ میلیون تومان

مقاله چهارم: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

مقاله پنجم: یک میلیون تومان

سطح دوم: پنج مقاله در سطح علمی ترویجی

مقاله اول: یک میلیون تومان

مقاله دوم: ۸۰۰ هزار تومان

مقاله سوم: ۶۰۰ هزار تومان

مقاله چهارم: ۴۰۰ هزار تومان

مقاله پنجم: ۲۰۰ هزار تومان

بنابراین در مجموع به ۱۰ مقاله برتر و برگزیده، جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

نصیری از تلاش جهت چاپ مقالات برتر در نشریات علمی پژوهشی و ترویجی کشور خبر داد و گفت: این همایش دارای مجوز ISC است.

علاقه‌مندان می‌توانند آئین اختتامیه را از طریق لینک‌های زیر دنبال کنند.

https://vc.isu.ac.ir/ch/milconf

https://www.aparat.com/miconf.ir/live

http://live.namasha.com/?event=milconf

کد خبر 5072573 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: سواد رسانه ای سید عباس صالحی مراسم اختتامیه هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی معرفی کتاب علامه طباطبایی ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درگذشت چهره ها انتشارات سروش علامه جعفری ادبیات جهان کتاب کتاب و کتابخوانی تجدید چاپ جواد اژه ای همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی هزار تومان مقاله میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل این شرکت با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، افزود: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد. 


جواد محجوبی در ادامه گفت: در این طرح مسابقات و نوآوری‌های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

 
رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست. 


محجوبی در پایان ابراز کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانشجویی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد می‌باشند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد. همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر