Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان این مطلب گفت: اکنون نسبت به روز اول اجرای طرح کاهش زمان فعالیت مترو، پیک جمعیت تثبیت و کمتر شده و مراجعه مردم به مترو توزیع شده است.

نوبخت درباره نظر مترو پس از اجرای یک هفته‌ای محدودیت‌های جدید، گفت: مشاغل باید زودتر کسب و کار خود را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم صبر می‌کنند و تعطیل کردن مغازه‌ها در دقایق آخر باعث می‌شود که ایستگاه‌های تقاطعی شلوغ شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: مشاغل باید خود را با شرایط تطبیق دهند تا شاهد شلوغی نباشیم، ما سرفاصله حرکت قطار را تا جایی که امکان داشت کم کردیم، اما مراجعه یکباره باعث می‌شود که مترو مقداری در ساعات اجرای محدودیت‌ها شلوغ شود، اما در بقیه ساعات شلوغی خاصی نیست.

نوبخت درباره آمار مسافران مترو گفت: تعداد مسافران ما اکنون به ۷۵۰ هزار نفر رسیده است و نسبت به قبل از این محدودیت‌ها و ساعت اوج مراجعه به مترو کمتر شده است، چرا که تا قبل از آن تا ۸۵۰ هزار نفر نیز مسافر داشتیم. 

او گفت: ما در برابر این شلوغی قطاری نداریم که بتوانیم سرفاصله را کاهش و ازدحام را کمتر کنیم. شرایط در برخی خطوط قابل کنترل و قابل تغییر است که با توجه به شرایط تغییر می‌دهیم. 

او درباره آمار مراجعه به مترو در ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ که مترو تعطیل می‌شود، گفت: در ساعت ۲۰:۳۰ غالبا قطارها خالی در خطوط حرکت می‌کنند و در ساعت ۱۸ به دلیل تعطیلی و ورود همه به مترو، شلوغ می‌شود. 

نوبخت گفت: از مردم و مشاغل درخواست می‌کنیم تعطیلی مغازه‌ها را به ساعات زودتری از روز موکول کنند و یکباره به سمت مترو نیایند. باید کمک کنیم تا همه با هم مشکلات ناشی از کرونا را کاهش دهیم. 

او درباره آخرین آمار ابتلا به کرونا در بین پرسنل مترو گفت: اخیرا که آمار ابتلا به کرونا افزایش یافته در مترو نیز شاهد افزایش ابتلا به کرونا بودیم و همکاران و مدیران مترو نیز بیشتر مبتلا شدند.

کد خبر 565483 برچسب‌ها كرونا در ايران مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری عصر شنبه در جلسه ایمنی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: آمار تصادفات رانندگی در کشور بالا است و ما متوجه آن هستیم و اعتقاد داریم باید برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و جاده سازی استاندارد افزود: در حوزه جاده سازی باید حداکثر تلاش و مسؤولیت پذیری را به خرج دهیم تا آمار تصادفات رانندگی کاهش پیدا کند.

اکبری از محدود بودن بودجه سازمان راهداری کشور سخن گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه ما در این سازمان اندک است با این حال باید در راستای وظایف ذاتی خود، ایمنی سازی راه‌ها و کسب رضایتمندی مردم قدم برداریم.

وی تحلیل علت تصادفات را نیز در جهت کاهش آمار تصادفات ضروری خواند و بیان داشت: رؤسای ادارات راهداری در شهرستان‌ها باید تمام نقاطی که تصادفات آن بیشتر از جاهای دیگر است شناسایی کنند تا مشخص گردد سازمان راهداری چگونه می‌تواند در این خصوص کمک کرده و آمار را کاهش دهد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان گیلان محو هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود زیرا با توجه به مسافر خیز بودن گیلان، این موضوع می‌تواند یکی از علل بالا بودن تصادفات رانندگی باشد.

کد خبر 6090225

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی