Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان لنده با انتقاد شدید از رفتار برخی مدیران و اظهارنظرهای آنان گفت: برخی مدیران در گفتمان خود خط خبری "شد شد و نشد نشد" را در پیش می گیرند که این کلمات و این روحیه زیبنده شهرستان محرومی همانند لنده نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، امام جمعه شهرستان لنده در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت:باید تفکر و اندیشه های بسیج که منشا خدمات ارزشمندی در جامعه است به درستی تبین و تشریح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیجی یعنی کمپانی انگیزه برای خدمت بی منت به مردم با مدد گرفتن از خداوند و برای رضایت مردم که متاسفانه کم انگیزگی و کم اهمیت دانستن کار ها باعث تضعیف این روحیه درمدیران می شود.

محمودی اصل گفت:رضایت مندی مردم و پایبندی به مبانی و اصول و اخلاقیات از مهمترین توصیه ها و تاکیدات برای مسولان است و باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشیم و با کمک به مردم بتوانیم بخشی از نیازمندی آنان را تامین کنیم.

وی گفت:قانون مداری و التزام به انظباط اداری در محل کار و توجه به مشکلات همکاران و رسیدگی به امورات زیرمجموعه نشان از توانمندی یک مدیر است.

محمودی اصل گفت: برخی کارمندان و روسا با بی تفاوتی و عدم حضور در محل کار خود و یا کارمندان زیر مجموعه ناقض قانون هستند که این بی خیالی نشان از ضعف روحیه بسیجی و جهادی است.

امام جمعه لنده گفت:شد شد ونشدنشد از زبان برخی مدیران زیبنده جایگاه و نام ادارات به خصوص شهرستان محرومی همانند لنده نیست و باید در قبال مسولیتی که دارید تا زمانی که مسئول هستیم پاسخگوی وظایف محوله باشیم.

وی گفت:برنامه های هفته بسیج باید به بهترین سبک ممکن و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

محمودی اصل گفت:ما مجبوریم که  برای برخی مباحث از جمله مراسمات عزاداری فقط وفقط با حضور صاحبان متوفی برگزار شود تا این همه شاهد افزایش بیماران کرونایی کمتری باشیم.

وی افزود: مسئولان و مردم ملزم به اجرای دستورالعامل ها و توصیه های ستاد ملی کرونا هستند و باید برابر این توصیه ها رفتار شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است