Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازار فرابورس به بانک آینده با کاهش ۲.۵۳ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم از آن بانک سرمایه بود که ۰.۰۵ درصد ریخت.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازاربورس به پست بانک ایران با افزایش ۴.۸۲ درصد اختصاص یافت وکمترین رشد هم از آن بانک اقتصاد نوین با افزایش ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۴ درصد شد.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازار فرا بورس به بانک سامان با افزایش ۲.۹۷ درصد اختصاص یافت و کمترین رشد هم از آن موسسه اعتباری ملل با ۱.۰۹ درصد شد. 

حجم خرید و فروش بانک قرض الحسنه رسالت در روز جاری برابر بود.

در روز جاری از میان ۱۶ بانک و موسسه فعال در بورس و فرابورس تهران،نماد ۱۲ بانک و موسسه اعتباری سبز پوش و نماد ۳ بانک و موسسه اعتباری قرمز پوش شد‌.

پربیننده ترین دریافت اسناد خزانه در ازای مطالبات فقط مخصوص شرکت‌های بیمه‌ای نیست برای شکل‌گیری بازار متشکل بیمه‌ای راه طولانی وجود دارد بیمه‌نامه تکمیل درمان انفرادی ریسک پایین‌تری از تکمیل درمان گروهی دارد فروش مشتاقانه بیمه‌نامه زیان‌ده تکمیل درمان در صنعت بیمه اوضاع امروز شاخص‌های بانکی در بازار سرمایه چگونه بود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه سهام بانک سهام عدالت موسسه اعتباری بانک و موسسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟