Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، صمیمانه از تلاش ها و اهتمام ویژه متولیان حوزه فرهنگ و کتاب در ترویج ارزش‌های متعالی کتاب و کتابخوانی، به ویژه کتابداران محترم به عنوان حافظان اندیشه بشریت تقدیر و قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی، استاندار زنجان با انتشار پیامی، فرارسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و ۲۴ آبان، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به کتابداران و فعالان عرصه فرهنگ تبریک گفت. متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و ارزشمند و عنصری رشدآفرین و روشنگر در پهنه‌ زندگی بشر است و از کتاب به عنوان مظهر اندیشه و خرد ورزی آدمی و عالی ترین ابزار انتقال یافته ها یاد شده است.

نقش برجسته، حساس و سازنده کتاب در پویش‌های تکامل آفرین فردی و اجتماعی ناشی از گستردگی روح ارزشی دانش، بینش و اهمیت فرهنگ مکتوب در تاریخ بشری است.

از سوی دیگر فرهنگ ناب و باورهای دینی ما مبتنی بر ارزش، بینش، دانش و ارجمندی کتاب و نگارش است. خداوند منان معجزه ابدی آخرین و محبوب ترین فرستاده اش را کتاب قرار داده و اسلام، دین اندیشه و معرفت، دین دانش و کتاب و معنویت است. چنانکه می توان گفت اصولاً آیین آسمانی ما، پرچمدار کتاب و کتابخوانی است.

در این میان تاریخ پر افتخار و فرهنگ درخشان ایران اسلامی نیز با کتاب به کمال رسیده و با کتاب به جهانیان معرفی شده است.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران متاثر از معارف و دانش به پیروزی رسید و بالنده شد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، صمیمانه از تلاش ها و اهتمام ویژه متولیان حوزه فرهنگ و کتاب در ترویج ارزش‌های متعالی کتاب و کتابخوانی، به ویژه کتابداران محترم به عنوان حافظان اندیشه بشریت تقدیر و قدردانی می کنم.

در همین راستا با توجه به شرایط خاص پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و پویش ملی ماندن در خانه در جهت حفظ سلامتی شهروندان، از کتابداران و متولیان و مسئولان محترم کتابخانه های عمومی انتظار می رود با اجرای برنامه های فرهنگی با تاکید بر فضای مجازی زمینه‌ای مهیا کنند تا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان، پرفروغ‌تر از گذشته نمایان شود.

فتح‌اله حقیقی

استاندار زنجان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت