Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@16:00:50 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۲۶ آبان ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۸۲۰۴

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیستم و ششم آبان ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی بیستم و ششم آبان ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:چگونه می‌توان موارد «کودک آزاری» را گزارش کرد؟
رییس امور اجتماعی بهزیستی استان تهران  گفت: هرگونه آسیب رساندن به کودکان کار از طرف سازمان بهزیستی محکوم شده و برای برخورد با عاملان آن از مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید:برخورد کامیون با ۶ خودروی پارک شده در پایتخت
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف چند وسیله‌ای در خیابان ولنجک و آسیب به ۶ سواری خبر داد.

بیشتر بخوانید:پلیس:عامل کودک آزاری ۲ کودک کار دستگیر شد
به گفته رییس پلیس فتا پایتخت، عامل انتشار کلیپ کودک آزاری دو پسر فال فروش روز گذشته دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید:تصادف شدید دو پژو در خیابان آزادی
رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت، از برخورد شدید دو سواری پژو در خیابان آزادی خبر داد.

بیشتر بخوانید:دستگیری ۲۳۵ متهم طی ۲۴ ساعت گذشته
رییس پلیس آگاهی ناجا از عزم پلیس برای کاهش زمان کشف جرم خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵سارق، کلاهبردار، آدم ربا و جاعل در سراسر کشور دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید:سارق مسافرنما را شناسایی کنید
رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از انتشار تصویر سارقی مسافرنما به دستور بازپرس پرونده خبر داد و گفت: شاکیان می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:کشف ۲۸۶ کیلو تریاک در عملیات تکاوران پلیس
 کرمان- فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۶ کیلو و ۵۶۵ گرم تریاک در عملیات تکاوران یگان ۱۱۶ شهرستان "کهنوج" خبر داد.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال اعلام چند فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهر سمنان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و آنها با توجه به اظهارات شکات و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی و استفاده از شیوه های هوشمند و نوین کشف جرم توانستند هویت سارق را شناسایی کنند، افزود: سارق که یکی از کارکنان خدماتی بیمارستان بود که با هماهنگی لازم با مرجع قضایی و حراست بیمارستان هنگام حضور در شیفت کاری دستگیر شد .

سرهنگ عرب با بیان اینکه سارق با سرقت کارت های بانکی بیماران و کادر درمان بیمارستان مقادیری پول را از حساب آنها به حساب چند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر انتقال داده بود ، تصریح کرد : در بازرسی پلیس از منزل متهم تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای وقوع سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری این متهم رضایت و خرسندی رئیس و کادر درمانی آن بیمارستان از عملکرد پلیس را بدنبال داشت.

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد