Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:41:01 GMT

یواخیم لوو: نویر مانند طلا است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۱۷۴۷

یواخیم لوو: نویر مانند طلا است

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به ستایش از سنگربان باتجربه تیمش پرداخت و او را به طلا تشبیه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، مانوئل نویر با وجود آنکه 34 سال سن دارد اما همچنان از بهترین و آماده ترین دروازبان های فوتبال جهان است.

نویر هم در بایرن مونیخ و هم در تیم ملی فوتبال آلمان سنگربان اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یواخیم لوو در ستایش از این دروازبان گفت: من نیازی به ستایش و سخن گفتن از توانایی های نویر ندارم. عملکرد او بهترین دلیل برای نشان دادن ارزش این دروازبان است. نویر هیچ وقت ما را ناامید نکرده است. او هم از نظر شخصی و هم از نظر فنی پیشرفت کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: نویر با همه بازیکنان تیم رابطه خوبی دارد و با هم صحبت می کند. او افکار روشن و واضحی دارد. تجربه این دروازبان کمک زیادی به ما خواهد کرد. او سالها است که بهترین دروازبان جهان است. نویر مانند طلا است.

تیم ملی فوتبال آلمان خود را آماده دیدار حساس برابر اسپانیا در لیگ ملت های اروپا می کند که این بازی برای هر دو تیم بسیار حساس است.

یواخیم لوو گفت: اگر ما با همه توان خود و بدون مصدوم و محروم به میدان رویم برای هر تیمی تهدیدی بزرگ خواهیم بود. ما به دنبال قهرمانی در لیگ ملت های اروپا هستیم و باید در برابر اسپانیا هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یواخیم لوو تیم ملی فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چلسی باب میل پوچتینو پیش نمی‌رود. با وجود تلاش‌های این مربی آرژانتینی برای بهبود شرایط تیمش، اما همچنان شایعاتی در مورد اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نام هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اکنون به‌عنوان یک نامزد محتمل برای جایگزینی همتای خود در چلسی مطرح شده است.

بر اساس گفته کریستین فالک، خبرنگار آلمانی نشریه بیلد، فلیک دوست دارد در لیگ برتر مربی‌‌گری کند و برای این کار به شش تیم بزرگ این لیگ نیم‌نگاهی دارد. او قبل از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان با تاتنهام مذاکراتی داشته است.

گزینه چلسی هم بسیار جالب است، چراکه او پس از اخراج فرانک لمپارد از باشگاه، با آبی‌ها مذاکره کرده و بین او و مارینا گرانوسکایا، مدیر سابق چلسی، تماس تلفنی برقرار شده است اما به این دلیل که او در آن زمان در بایرن مونیخ وضعیت خوبی داشت، تصمیم گرفت این پیشنهاد را قبول نکند.

با این حال در آن زمان هم گزینه چلسی برای او جذاب بود و اکنون هم این علاقه وجود دارد. در سمت دیگر آبی‌ها هم می‌دانند فلیک مایل به هدایت این باشگاه است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی مرتبط با این موضوع به گوش برسد.

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی با بازدید میلیونی؛ کورس دلهره‌آور در اتوبان‌های آلمان!
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین