Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:10:56 GMT

نشست مجازی آشنایی با عرفان اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۲۶۶۸

نشست مجازی آشنایی با عرفان اسلامی

اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی ‌و با ارائه حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر برگزار می‌گردد.

 خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه، اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر سخنران این نشست آنلاین خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر دانشیار گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ایران و همچنین مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه نیز می‌باشد.دکتر رودگر در حال حاضر در حوزه عرفان اجتماعی در حال پژوهش هستند و تاکنون کتاب‌هایی چون سلوک در مکتب سلیمانی، مبانی و قواعد تفسیر عرفانی، خداشناسی عرفانی در کتاب و سنت، مبانی عرفان وحیانی از ایشان به چاپ رسیده است.

 

اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع « آشنایی با عرفان اسلامی» روز شنبه ۱ آذر ماه جاری (۲۰۲۰ ۲۱November) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۶ به وقت مسکو) برگزار می‌شود. سخنرانی به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و روسی می‌باشد. پس از ثبت نام، اطلاعات و نحوه شرکت در رویداد از طریق ایمیل، اطلاع‌رسانی می‌گردد.

 

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور علاقمندان در نشست‌های مجازی در وبگاه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: عرفان اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فضای مجازی آشنایی با عرفان اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است