Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:00:11 GMT

600 قرارگاه تحول محلات در هرمزگان شکل گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۲۶۴

600 قرارگاه تحول محلات در هرمزگان شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هدایت الله امیری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که از 30 آبان تا 6 آذرماه نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: بسیج در طول 40 سال اخیر نشان داده که قادر است بسیاری از مشکلات و گره‌های کشور و مردم را با همتی جهادی باز کند و تجربه دوران دفاع مقدس برای بسیج یک سرمایه‌ بزرگ و گران‌بها بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روحیه ایثار و گذشت را توام با رفتار جهادی از خصیصه‌های مهم بسیج در سایه ولایت‌مداری به عنوان اصلی‌ترین ابزار و ویژگی‌های موفقیت این نیرو در عرصه‌های مختلف برشمرد و افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز بسیج مصمم به ایفای نقش ویژه‌تری در این میدان است.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از حرکت به سمت تمدن‌سازی اسلامی به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف گام دوم انقلاب یاد کرد و بیان داشت: خانواده به عنوان محوری‌ترین کانون اجتماعی در اولین پایگاه حرکت به سوی تمدن اسلامی قرار دارد و ما در قالب برنامه‌های ویژه‌ای تشکیل محلات اسلامی را در قالب 600 قرارگاه تحول محلات پیگیری، در حال خدمت‌رسانی متنوع در بخش‌های مختلف به مردم هستیم.

این خبر در حال تکمیل است...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته بسیج سپاه امام سجاد ع هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی