Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:40:56 GMT

API چیست ؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۸۴۳

API چیست ؟

حتما تا به حال کلمه API را شنیده اید. API ها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از آنها کمک زیادی به کاربران می کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پست بار، اگر شما هم به دنبال جوابی برای سوال API چیست؟ هستید بهتر است تا آخر این مطالب با ما همراه باشید.

API چیست؟

برای این که بتوانیم با ΑPI  کاملا آشنا شویم و پاسخ مناسبی درباره ی سوال API چیست؟ داشته باشیم باید به معنی این واژه بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای توضیح بیشتر عبارت API می توانیم بگوییم معنی اصلی این واژه رابط های نرم افزاری است.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که API چیست؟  خود کلمه API معنایی ندارد و این واژه مخفف واژه ی Application Programming Interface است. زمانی که در حال استفاده از لپ تاپ ها و یا دسکتاپ ها هستیم بین نرم افزارهای مختلفی که در سیستم وجود دارد تبادل اطلاعات صورت می گیرد که این کار توسط API ها انجام می شود.

انواع پست ها

در کشور ایران پست ها انواع متفاوتی دارند و هر شخصی می تواند با توجه به نیازی که دارد یکی از این انواع پست را برای ارسال کردن مرسوله خود انتخاب کند.

در ابتدای متن تا حدودی با این که API چیست؟ آشنا شدیم حال بهتر است بدانید پست API نیز یکی از انواع پست های محبوب در ایران است. پست ها انواع دیگری هم دارند که آنها را برای شما نوشته ایم.

. پست پیشتاز

. پست سفارشی

. پست اکسپرس

. پست عادی

. پست دو قبضه

پست API

یک نوع از انواع مختلف پست ها نیز وجود دارند که به پست API معروف هستند. این نوع از پست ها شرایط متفاوتی دارند که در ادامه مطلب این شرایط را برای شما توضیح خواهیم داد.

 برای استفاده از  پست ای پی آی باید به ترتیب به موارد زیر عمل کرد.

. ابتدا باید وارد سایت API شوید و در آنجا ثبت نام نمایید پس از ثبت نام باید به پشتیبانی سایت اطلاعات داد.

. در انتها پرداخت همزمان برای ۲ درگاه امکان پذیر نیست پس برای فرایند ثبت نام و ثبت سفارش ممکن است با مشکل مواجه شوید. برای جلوگیری از هرگونه مشکل باید ابتدا کیف پول را شارژ کنید. در این جا  شما می توانید کیف پول تان را به قیمت ۱۰۰ میلیون ریال شارژ کنید و  پس از آن به ثبت سفارش بپردازید.

. همچنین شما می توانید برای سهولت در انجام فرایند ثبت نام و ثبت سفارش از فایل های راهنما کمک بگیرید و با استفاده از آن ها به آسانی عملیات مورد نظر را انجام دهید.

. برای دسترسی داشتن به این فایل های راهنما، شما می توانید با جستجو کردن عبارت مستندات API و یا هم چنین با سرچ کردن مستندات و استفاده از وب سرویس به آنها دسترسی پیدا کنید.

. اگر در حین انجام این عملیات با مشکلاتی روبه رو شدید و  یا یک سری از سوالات از جمله API چیست برای شما ایجاد شد می‌ توانید با پشتیبانی پست بار تماس بگیرید.

. در تمامی ساعت های اداری اشخاصی مشغول به کار هستند، تا به سوالات متقاضیان عزیز پاسخ بدهند.

خدمات API شرکت پست بار (بزرگترین باجه مجازی ارسال مرسوله)

شما می توانید با کلیک بر روی اینجا از خدمات API شرکت پست بار بهترین و بزرگترین مجموعه آنلاین خدمات پستی نیز استفاده فرمایید

نکات مهم پیرامون پست API

برای داشتن یک پاسخ مناسب برای سوال API چیست؟ باید بهتر با آن آشنا شویم. پس از آن که تمامی مواردی را که در بالا برای شما بیان کردیم به دقت انجام شد، فرایند ثبت سفارش کامل می شود.

بهتر است بدانید اگر بعضی از مراحل به درستی انجام نشوند ثبت سفارش انجام نمی شود به طور مثال اگر آدرس گیرنده وارد نشود، مشکل پیش می آید که برای حل آن بهتر است از افراد که در این زمینه مشغول به کار هستند کمک بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت پست بار پست پست API شما می توانید ثبت سفارش برای شما ثبت نام پست بار API چیست پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که شانسی برای راهیابی به لیگ برتر ندارد و اکنون با اختلاف 16 امتیازی نسبت به منطقه صعود در رتبه پنجم جدول قرار گرفته، از همین حالا برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول برنامه‌ریزی کرده و انتصاب‌های جدیدی انجام می‌دهد.

محمد محمدی، گلر سابق پرسپولیس و استقلال که مدیرعاملی باشگاه سایپا را برعهده دارد و به دنبال بهبود شرایط این تیم است، یک انتصاب جدید در بدنه این باشگاه انجام داد و حمید ترابپور را به‌عنوان سرپرست واحد فرهنگی و ارتباطات این شرکت معرفی و منصوب کرد.

ترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور به شمار می‌رود و جانشین امیرجواد ابراهیم‌زاده در این جایگاه شده است.

دیگر خبرها

  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند